×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اتوبوس‌خواب‌ها به زودی ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران سه شنبه- ۱۴ دی ۱۴۰۰- در سی و هفتمین جلسه شورا در واکنش به تذکر ناصر امانی درباره اتوبوس‌خوابی در تهران گفت:‌ رسانه‌های بیگانه چشمانشان را بر روی وضعیت اسفناک بی‌خانمان‌ها در اروپا و امریکا بسته‌اند و رسانه‌های خارجی فراموش کرده‌اند که زباله‌گردهای لندن یا دیگر کشورها چگونه زندگی می‌کنند. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما با اتوبوس‌خوابی موافق نیستیم، تاکید کرد: اتوبوس مکان استراحت نیست، اما این شرایط برای کسانی که درمانده هستند و به خاطر شرایط خاص نمی‌خواهند در گرمخانه‌ها مستقر شوند به وجود آمده است. حتی برخی از معتادان شرایط این را ندارند که به گرمخانه مراجعه کنند و در دوره‌های گذشته برخی را به زور سوار اتوبوس می‌کردند تا به گرمخانه ببرند، چون اگر به اجبار سوار نمی‌کردند، در سرما اذیت می‌شدند.

او افزود: با شهردار صحبت کردم و خواستم تا شنبه و یکشنبه بساط اتوبوس خوابی را جمع کنند، چون اتوبوس بهداشت ندارد و صبح که این افراد بیدار می‌شوند چه کنند؟ مشکلاتی هم در این زمینه وجود دارد اما دقت کنید ما هر کاری کنیم رسانه‌های معاند برداشت‌های دیگری می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: قرار است پس از جمع آوری اتوبوس‌ خوابی این افراد را در مکانی دیگر سامان دهند. گرمخانه ها فضا دارند و اگر کسی درمانده باشد، پذیرایی می‌کنند، البته این کار خیری است اما صرفا وظیفه شهرداری نیست و بهتر است که به افراد جامانده کمک شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.