×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

باید از همان ابتدا صلاحیت شهردار به خوبی بررسی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز یکشنبه در همایش روز شوراها اظهار کرد: انتظار می‌رود در شهرهای خوزستان کارهای مؤثری در زمینه شوراها انجام شود.

وی خطاب به شوراهای شهر و روستا و شهرداران بیان کرد: مسؤول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و برطرف کند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می‌توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و گفت: لازم است که در هر شهری یک یا ۲ خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه کارهای شهرداران شوند.

وی بیان کرد: به عنوان مثال در کوی علوی اهواز که ۱۹ خیابان اصلی و ۶۱ خیابان فرعی دارد، ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه‌های خوزستان انجام شد.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری‌های خوزستان گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می‌کنند باید از ابتدا صلاحیت فرد را بررسی کنند که برخی از شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک اشکال بر عملکرد شورای شهر است.

وی تصریح کرد: ما به عنوان مسؤول باید در فرصت باقیمانده به گونه‌ای کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق‌الناس بر گردن ما نباشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.