×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تعامل گسترده مدیریت شهری وقوه قضاییه گامی استوار درجهت حقوق عامه

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید امامی با عنوان این مطلب که در نشست مدیران حقوقی مناطق ۲۲ گانه با حضور صفری مدیر دفتر حوزه معاونت و معاونان اداره کل حقوقی برگزار شد، افزود: همراهی و همکاری مدیریت شهری، در راستای تعامل سازنده و تکیه بر معیارهای قانونی، نقش مهمی در جهت احقاق حقوق شهروندان در حوزه قضایی خواهد داشت.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب مجموعه حقوقی شهرداری تهران، در راستای حفظ حقوق عامه گفت: با توجه به مسئولیت خطیر پرسنل و همکاران در اداره حقوقی می بایست توجه و دقت بیشتری به پرونده ها و موضوعات حقوقی شهروندان داشته باشیم.

معاون شهردار تهران، ضمن تشکر از حمایت های دستگاه قضایی تصریح کرد: بدون حمایت های قضایی امکان خدمت رسانی به شهروندان وجود نخواهد داشت.

امامی با تاکید بر اینکه مدیران حقوقی در مناطق مشاوران امین و قابل اطمینان مدیران هستند، افزود: این افراد به خوبی مسائل و مشکلات منطقه را شناخته و می‌توانند برای رفع مشکلات در تصمیم گری ها به شهرداران مناطق کمک کنند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات بی شائبه مدیران حقوقی مناطق ۲۲ گانه افزود: همکاری و همدلی موجب تقویت هر چه بیشتر مجموعه مدیریت شهری خواهد شد و امیدوارم با این تعامل مناسب بتوانیم گام‌های موثرتری در جهت عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر برداریم.

وی با اشاره به ایجاد نشاط سازمانی در بهبود سطح بهره وری پرسنل ادامه داد: تلاش می کنیم محیطی برای پرسنل فراهم کنیم که عاری از هرگونه مشغله فکری و ذهنی باشد و بتوانند با نشاط بیشتری به شهروندان خدمت کنند.

در ادامه این نشست سید امیر حسین شمس مدیر کل حقوقی شهرداری تهران بر برنامه ریزی منسجم در سال جاری به منظور تحقق اهداف پیش رو در پیگیری پرونده های قضایی شهرداری و جلوگیری از تضییع حقوق آن تاکید کرد.

وی افزود: امید است که با تلاش مضاعف بتوان در راه احقاق حقوق شهروندان و مجموعه شهری قدم برداشت و در خصوص پرونده های موجود در مجموعه شهری چاره اندیشی کرد.

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران با اشاره به توان و تخصص سرمایه انسانی در مجموعه حقوقی ادامه داد: با تلاش کارشناسان حقوقی از سال ۱۳۹۷ تاکنون توانسته ایم قریب به ۲۱ هزار میلیارد تومان از حقوق شهرداری را در بخش های مختلف استیفا نماییم اعم از دیون عدالت اداری، کیفری، حقوقی، تجدید نظر و اعمال مواد ۴۷۷ و ۲۹۳ آئین دادرسی کیفری که همین امر نشان از وجود بدنه سالم، پاکدست و قوی حقوقی در شهرداری تهران دارد.

وی از خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه کارشناسان و همکاران حقوقی شهرداری تهران که با تمام توان جهت استیفای حقوق عامه در تلاشند، قدردانی نموده و از حمایت و پشتیبانی شهردار تهران، معاون مالی و اقتصاد شهری و سایر ارکان شهرداری تهران که همواره حامی اداره کل حقوقی بوده اند سپاسگزاری کرده و بر برنامه ریزی منسجم در سال جاری به منظور تحقق اهداف پیش رو در پیگیری پرونده‌های قضایی شهرداری و جلوگیری از تضییع حقوق آن تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست مدیران حقوقی مناطق ۲۲ گانه به بیان مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند و راهکارهای لازم در این خصوص ارائه شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.