×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مأموریت‌های حمل و نقل تا رضایت کامل شهروندان ادامه خواهد
یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری با بیان اینکه یکی از افتخارات ارزشمند این دوره از مدیریت شهری که با ارقام قابل اثبات است، میزان تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و پیشنهاد بودجه برای سال ۱۴۰۳ است، اظهار کرد: ما پیشنهاد بودجه تمام کلانشهرها را مطالعه کردیم و تهران پرچم‌دار افزایش و رشد بودجه در کل کشور است.

وی ادامه داد: بودجه سال ۱۴۰۲ به میزان ۷۶ همت بود که با یک کار تیمی منسجم در پایان دی ماه از این رقم عبور کردیم و بودجه محقق و در نهایت متمم ۱۰۴ هزار میلیارد تومانی بودجه مصوب شد.

باقری با اعلام اینکه پیشنهاد شهرداری برای سال آینده ۱۷۰ همت با ۱۲۳ درصد رشد بود که نهایتاً در شورا ۱۵۱ همت مصوب شد، خاطرنشان کرد: همین میزان رشد نیز بین تمام کلانشهرها بی‌نظیر است و نشان می‌دهد که افق روشنی برای ادامه فعالیت و بهره‌برداری از پروژه‌هایی که شرایط را برای زندگی مردم تسهیل می‌کند، فراهم خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه با اختصاص اعتبارات، مأموریت حمل و نقل و پروژه‌های بزرگ شهرداری با قوت اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: این روند تا زمانی که رضایت شهروندان فراهم شود، تداوم خواهد یافت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.