×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حاشیه شهر تهران نیازمند سایت‌های اسکان اضطراری است

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری مانور تمرین اسکان اضطراری کلان شهر تهران که در بوستان ولایت برگزار شد، اظهار کرد: در این مانور شاهد حضور بیش از ۵۰ دستگاه تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران بودیم.

یزدی مهر با تاکید بر اهمیت برگزاری مانورها در پیشگیری و کاهش خسارت‌های جانی و مالی ناشی از حوادث غیرمترقبه گفت: برنامه ریزی برای اسکان آسیب دیدگان در مواقع اضطراری از موضوعاتی است که در شرایط عادی باید به آن پرداخته شود و در این زمینه هر چقدر آموزش و مانورهای عملیاتی اجرا شود میزان آمادگی در برابر بحران‌های احتمالی را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه بر لزوم انسجام و تعامل در دستگاه‌های خدمات رسان تاکید و عنوان کرد: سناریوهای طراحی شده بر ای اجرای مانورها باید به واقعیت نزدیک باشند تا بهره مندی از زمان طلایی در وقوع بحران‌ها بیشتر شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر ضرورت تداوم و استفاده گسترده‌تر از بوستان‌ها برای آموزش نکات تخصصی‌تر با جزئیات بیشتر تاکید کرد و افزود: موضوع همپوشانی سایت‌های اسکان اضطراری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در همین راستا نیاز است که محلات و سایت‌های اسکان اضطراری موجود در حاشیه شهر تهران نیز ایجاد شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.