×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

«تهران؛ کلانشهر جهان اسلام » می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور زنان وخانواده شهرداری تهران، مجید باقری در حاشیه مراسم اختتامیه رویداد ایده‎پردازی «تهران؛ شهرخانواده»  تصریح کرد: یکی از ایده‌های بسیار مهم و مطرح در مدیریت شهری جدید پدیده ای تحت عنوان مردمی سازی اداره شهری است. برای اینکه شهروندان برای اداره شهر مشارکت داشته باشند به سمت ایده مردمی« تهران؛ شهر خانواده» پیش رفته و در این راه گام برداشته‎ایم.

وی با اشاره به ایده مردمی «تهران؛ شهر خانواده» افزود:  در این مسیر با استقبال خوب شهروندان مواجه شده ایم و امروز بنا داریم که از برگزیدگان ارائه ایده‎های مناسب در خصوص شهر خانواده تقدیر کنیم.

باقری با تاکید بر این موضوع که به هر میزانی که در این مسیر گام برداریم ما را به سمت شعار و هدف معروف «تهران؛ کلانشهر جهان اسلام» بیش از پیش نزدیک خواهد کرد؛ ادامه داد: لذا شهرداری تهران و به طور خاص دکتر زاکانی نظر بسیار جدی دارد که ایده های مشارکت کننده برای تحقق این هدف مهم را حمایت کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: قطعا بهترین ایده ها شناسایی می‌شوند و حوزه‎های مختلف مدیریت شهری برای حمایت و اجرای ایده ها برنامه ریزی می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.