×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امیدواریم تمام سیاست‌های کشور را مبتنی بر پیوست خانواده دنبال کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، فاطمه قاسم پور در حاشیه مراسم اختتامیه رویداد ایده‌‏پردازی « تهران؛ شهرخانواده» با بیان اینکه رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴ با عنوان «تهران؛ شهر خانواده» دارای ویژگی‌های ممتازی است، اظهارکرد: در بند دوم سیاست‌های کلی خانواده آمده است که تمام برنامه‌ریزی‌ها، قانون گذاری‌ها و امور اجرایی کشور باید پیوست خانواده داشته باشند؛ به عبارت دیگر هر تصمیمی که می‌گیریم باید آثار مثبتی را بر خانواده نشان دهد و خانواده از آن تصمیمی که ما می گیریم متاثر شود.

وی افزود: یک ویژگی خوبی که «تهران؛ شهر خانواده» دارد این است که فقط مسئله زنان و خانواده را به عنوان یک بخشی از فعالیت‌های شهرداری تهران لحاظ نکرده، بلکه نگاه و رویکرد این است که تمام فعالیت‌های شهرداری تهران باید خانواده محور و در راستای تحکیم خانواده باشد.

قاسم پور ادامه داد: خانواده به عنوان یک واحد اجتماعی مهم باید مخاطب برنامه‎ها بوده و تمام ملاحظات کاربری و فرهنگی منوط به استحکام و تحکیم خانواده باشد. این اتفاق، رخداد بزرگی بوده و قطعا طرح قابل دفاعی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت از رویداد «تهران؛ شهرخانواده» تصریح کرد: ما در مجلس شورای اسلامی نیز از حیث گفتمانی که این طرح می‌تواند ایجاد کند و تمام سیاست‌های کشور را به سمت خانواده محور بودن پیش می‎برد، حتما حمایت و کمک خواهیم کرد. امیدواریم که بتوانیم تمام سیاست های کشور را مبتنی بر پیوست خانواده دنبال کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.