×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آیین اختتامیه رویداد هنری «قدردانیم ٢» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران،مریم اردبیلی در حاشیه این مراسم با اشاره به آثاربرگزیده این رویداد گفت: این رویداد با محوریت تولید اثرهنری برای مجموعه تبلیغات شهری و با تمرکز بر روز دختر با حضور ۳۷ شرکت‌کننده و ۴۲ اثر برگزار و به مرحله داوری رسید.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران افزود: نیاز به نوآوری و تغییر جدی در عرصه هنر متناسب با اقتضائات و نیازهای دختران نسل جدید، سبب شد که با تلاش مجموعه عوامل کارخانه پل این رویداد برگزار شود.

وی با بیان اینکه «قدردانیم ۲» رویداد پربار و غنی بود و آثارخوبی به دست ما رسید، تصریح‌کرد: مخاطبان، شهروندان و بیش از همه دختران شهر تهران، در روز دختر با دیدن این آثارهمدلی، هم ذات پنداری و حس نوآوری را دریافت خواهند کرد.

اردبیلی با اشاره به رویداد «قدردانیم» یادآورشد: سال گذشته رویداد قدردانیم را با موضوع روز زن برگزار کردیم که ۸۰ نفربا محوریت تصویرسازی و گرافیک در این رویداد هنری شرکت کردند. تفاوت رویداد قدردانیم ۲ با رویداد قدردانیم نخست، در این است که موضوع این رویداد، تبلیغات شهری متناسب با روز دختر بود.

گفتنی است داوری این رویداد به سبک عموم رویدادهایی که در تبلیغات شهری برگزار می‌شود در ۴ سطح دسته‌بندی وانجام شد و برندگان این رویداد بر اساس سطح‌بندی جوایزنقدی خود را دریافت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.