×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

میدان گاه شهدای صادقیه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، میدان گاه شهدای صادقیه صبح امروز با حضور معاون فنی و عمرانی شهردار تهران افتتاح شد.

هادی حق بین سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در این مراسم گفت: این پروژه به عنوان پنجمین پروژه مدیریت شهری ششم است که افتتاح می‌شود و عرصه آن یک هکتار است.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه نیز از اوایل اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است. اجرای این پروژه سرانه فضای سبز منطقه را افزایش داده و علاوه بر ایجاد مسیر دوچرخه سواری، در زیباسازی شهر نیز مؤثر است.

حق بین درباره میزان هزینه ساخت این پروژه نیز بیان کرد: برای ساخت میدان گاه شهدای صادقیه حدوداً ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

در ادامه نیز مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ شهر تهران در این مراسم گفت: این فضا قبلاً مسیر یک کانال بود که با وجود بهسازی در آن، شاهد یک نابه‌سامانی شهری در این منطقه بودیم.

وی افزود: این پروژه یک نگاه انسان محور را به شهر منتقل خواهد کرد و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها کیفیت زندگی شهری افزایش یابد.

وی بیان کرد: پل‌های ارتباطی فضاهای شهری را در قالب پل‌های پیاده در نظر گرفته‌ایم تا خروجی آن ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باشد.

شهردار منطقه ۲ اظهار داشت: پل عابر پیاده شیخ فضل الله نوری احداث شده و با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا دهه فجر افتتاح خواهد شد.

صالحی عنوان کرد: پل دیگری در بزرگراه شهید همت احداث شده و با تاکید شهردار تهران قرار بر تکمیل این مسیرها داریم که با تکمیل این مسیرها ۶۷ کیلومتر مسیر پیاده راه قابل بهره برداری برای شهروندان داریم و در طول مسیرها نیز پروژه‌هایی برای مردم طراحی خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.