×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حماسه ۹دی متعلق به نسل سوم انقلاب است/عملیات دشمن در حوزه افکار عمومی را باید با جهاد تبیین از بین برد

به گزارش خبرنگار شهر، محمد امین توکلی زاده در آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی، روز بصیرت، گفت: ۱۲ سال از حماسه بزرگ مردم ایران گذشت. حماسه ای که متعلق به نسل سوم انقلاب بود و این نسل سرافراز از این امتحان بزرگ و بی بدیل فتنه بیرون آمد. امتحانی که حتی ملبسین ساده لوحی که نامی بزرگ داشتند در آن زمین خوردند. 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: اینها جوانانی بودند که تجربه این فتنه ها را نداشتند ولی با یقین پای انقلاب ایستادند.
توکلی زاده ادامه داد: دشمن به زعم خود بی بدیل ترین عملیات براندازی یک انقلاب مردمی را  طراحی کرد و  مردم را در مقابل هم قرار داد و افرادی از  درون انقلاب بر علیه انقلاب شوراند.
او اضافه کرد: تمام رسانه ها از داخلی و خارجی به هم پیوستند و همه عناصر خود را به صحنه آوردند.

معاون شهردار پایتخت با بیان اینکه فتنه یعنی آمیختگی حق و باطل و دشواری تشخیص گفت: وقتی انحراف و فتنه دست به دست هم می دهند پیچیدگی در تشخیص به وجود می آید و کار دشوار می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در آن مقطع بمباران رسانه ای شکل گرفت، اظهار کرد: افکاز عمومی سخت ترین بمباران رسانه ای را پشت سر گذاشت. یک نسل با مبانی درست دینی محکم جلوی این فتنه ایستاد و با افتخار به سمت گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کرد و مقدمات آن را فراهم کرد. 
توکلی زاده عنوان کرد: امروز  که دوازدهمین سالگرد ۹ دی را بزرگ می شماریم صحنه‌هایی را پشت سر گذاشتیم که یک مورد آن برای فروریختن یک نظام کافی بود.
او یادآور شد: اما این فتنه ها را با هدایت و رهبری رهبر معظم انقلاب و نسلی فکور و بابصیرت پشت سر گذاشتیم.نسلی که اجازه نداد بی قانونی و دیکتاتوری بر علیه رای مردم و نیز شورش اشرافیت به وجود بیاید. این باعث شد در منطقه پرچم انقلاب را فراتر از دیروز بالا ببریم و سرافراز شویم. 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی گفت جمهوری اسلامی حرم است و من به عنوان یک دیده بان می بینم که اگر این حرم فرو بریزد چیزی از شیعه و اسلام باقی نمی ماند. بنابراین همکاران ما در جای جای شهرداری تهران به عنوان بخشی از جریان انقلاب خودشان را موظف می دانند که در باره ۹ دی کارهای بزرگی انجام دهند. 
توکلی زاده ادامه داد: حضرت آقا فرمودند خرمشهرها در پیش داریم و باید با دشمن این بار در زمین تبیین بجنگیم. عملیات دشمن در حوزه افکار عمومی را باید با جهاد تبیین از بین برد. آقا فرمودند  همه ما نسبت به جهاد تبیین وظیفه داریم. 
او افزود: کارخانه تولید شبهه فعال است . شبکه های قارچ گونه ماهواره ای و مجازی فعال اند. عظمت ۹ دی وقتی مشخص می شود که ببنیم چه نیروهایی پشت این فتنه آمدند و چه تلاشی کردند و امروز خرسندیم که انقلاب اسلامی ایران دوازدهمین سالروز پیروزی ۹ دی را پشت سر می گذارد و خوشحالیم که این روز را بزرگ می شماریم. 
انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.