×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تکمیل برخی پروژه‌های نیمه‌تمام پایتخت؛امسال/از شهرداری برای تحقق بودجه و برنامه‌هایش حمایت می‌کنیم

ناصر امانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه موفقیت هایی توسط شهرداری تهران در ایام اخیر به دست آمده است، خاطرنشان کرد: از جمله این توفیقات می‌توان به تحقق ۹۳ درصدی بودجه سال قبل اشاره کرد که پس از ارائه جزئیات و اطلاعات در خصوص تحقق بودجه، ارزیابی عملکرد انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هنوز میزان مطالبات و بدهی‌ها مشخص نشده است، اظهار کرد: ارقام باید به صورت شفاف و مشخص از سوی شهرداری به شورا ارائه شود.
امانی همچنین تصریح کرد: شهرداری پیش از این اعلام کرده که در زمینه تحقق بودجه، بیشتر از بودجه مصوب شورا هدف‌گذاری کرده است و اگر این اتفاق بیفتد، بسیار عالی است و می توان بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های پیش‌بینی شده در بودجه را اجرا کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس آنچه پیش از این شهردار پایتخت اعلام کرده و بر مبنای بودجه، پروژه‌های نیمه تمام از جمله خط شش و هفت به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: عملیات عمرانی بزرگراه‌های نیمه تمام شامل بزرگراه یادگار امام(ره) و بزرگراه شهید شوشتری نیز با این اعتبارات تکمیل خواهد شد.
امانی ابراز امیدواری کرد که شهرداری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به خوبی نسبت به عملیاتی کردن بودجه و طرح‌ها در سال جاری اقدام کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ما نیز در شورا حمایت کافی را خواهیم داشت که تحقق بودجه و اجرای برنامه‌ها به نتیجه برسد.
انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.