×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آخرین وضعیت پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران شهر تهران/ سوله بحران مسعودیه در آستانه افتتاح است

علی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره آخرین وضعیت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران در تهران اظهار کرد: برای اینکه به هدف هر ناحیه یک پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران برسیم، نیاز به ساخت ۴۰ پایگاه در تهران وجود دارد؛ این مساله را در مصوبه شورای عالی مدیریت بحران با حضور رییس جمهور پیشنهاد کردیم و مصوب شد که در ۴ سال آینده دولت و شهرداری مکلف شوند تا سالی ۱۰ پایگاه ساخته شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به مشکل تامین منابع برای ساخت ۱۰ پایگاه مدیریت بحران در سال، گفت: امیدواریم گشایشی در کار کشور ایجاد و منابع تامین شود. همچنین با اعتباراتی که ماده ۱۶ قانون مدیریت بحران در اختیار سازمان مدیریت بحران کشور قرار می دهد بتواتیم با جذب اعتبار بخشی از سازه پایگاه ها را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۹ پایگاه نیمه کاره در شهر تهران داریم که پایگاه محله مسعودیه در منطقه ۱۵ در آستانه افتتاح است و درصد پیشرفت بالایی دارد؛ تصریح کرد: احداث دیوار آن به اتمام رسیده و  پیشرفت فیزیکی آن حدود ۹۷ درصداست و پروژه در مرحله رفع نقص نهایی جهت افتتاح است؛ مشخصات این سوله شامل ۱۲۵۰ متر مربع عیان و ۹۰۰ متر مربع عرصه با ساختمان ترکیبی از سوله و ساختمان اداری است. نمای این سازه سنگ و ساندویچ پانل است که به عنوان سوله و انبار پشتیبانی ستاد مدیریت بحران نیز قابل استفاده است.

نصیری پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران منطقه ۱۳ را از پروژه های سنگین در این حوزه برشمرد و اضافه کرد: این پروژه که تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در چهار طبقه و با مساحت ۱۶۰۰ متر مربع ساخته می شود و در صورت تامین اعتبارات لازم اردیبهشت سال ۱۴۰۲ تکمیل و آماده بهره برداری خواهد بود. همچنین پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران در محله صادقیه منطقه ۱۸ نیز در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.