×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مشاغل غیر گل و گیاه بازار محلاتی طی ۶ ماه ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار شهر، قدرت الله محمدی، سه شنبه- ۷ دی ۱۴۰۰- در سی و پنجمین جلسه شورا اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید بتوانیم با استراتژی برد – برد بازار گل شهید محلاتی را ساماندهی کنیم، گفت: در این خصوص جلساتی با فرماندهان نیروی زمینی داشتیم تا بتوانیم از پنج هکتاری که در کنار بازار گل ارتش وجود دارد برای ساماندهی مشاغل غیر گل و گیاه بازار شهید محلاتی استفاده کنیم. چون حذف کردن تعدادبالای غرفه داران بازار گل محلاتی امکان پذیر نیست. آن ها چه قانونی و چه غیرقانونی از این بازار امرارمعاش می کنند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: اگر تفاهم نامه کامل صورت گیرد حداکثر ظرف شش ما می‌توانیم کار ساماندهی را انجام دهیم.

محمدی با بیان اینکه اقداماتی در خصوص ساماندهی بازارگل شهید محلاتی صورت گرفته است، عنوان کرد: اگر از گذشته اراده‌ای وجود داشت تا کنون مشکل بازار گل و گیاه شهید محلاتی برطرف می‌شد.

او بیان کرد:  ۲۰۰غرفه در بازار شهید محلاتی وجود دارد که ارتباطی با گل و گیاه ندارد و باید جابجا شوند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: در شش ماه گذشته با ۱۹اتحادیه جلسات متعددی برگذار شده است و اصناف باید در خصوص مسائل مختلف به ما جوابگو  باشند.

رییس شورای شهر: لزوم احداث بازارگل در شرق و غرب پایتخت

چمران در ادامه گزارش مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه باید بازار گل‌های متعددی در تهران راه‌اندازی شود، گفت: اینکه بگوییم همه به بازار گل محلاتی بروند درست نیست و باید در شرق و غرب بازار گل ایجاد شود.

او ادامه داد: در خصوص بازار گل شهید محلاتی باید تصمیم  جدی و قاطع  گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.