×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مردم با حماسه ۹ دی حمایت خود از انقلاب را نشان دادند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر در سخنان ابتدایی خود، با اشاره به روز ملی ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: باید با مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان ها از اثرات حوادث و بلایا بکاهیم. کاهش تلفات در حوادث را در روستاهایی که آنها را مورد بازسازی اصولی قرار دادیم، شاهد بودیم.

وی افزود: این امر نشان می دهد که می توان با برنامه ریزی اصولی اثرات حوادث را کاهش داد و این امر در بسیاری از کشورهای زلزله خیز نیز انجام شده است.

رئیس شورای شهر با اشاره به روز ۹ دی نیز بیان کرد: ۹ دی یک روز فراموش نشدنی است که پس از فتنه ۸۸ و مسائل دردآوری که رخ داد و پس حوادثی که در روز عاشورا رخ داد و با ادعای واهی به مقدس ترین مقدسات ما توهین شد، مردم در ۹ دی به پا خاستند تا نشان دهند که پای رهبری، انقلاب و اعتقادات خود ایستاده اند.

چمران ادامه داد: ۹ دی اتفاق کوچکی نبود و تقریباً خود جوش بود و مردم با یک دعوت به صحنه آمدند و نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند و از آن به عنوان یک پدیده بی نظیر تاریخ کشور و منطقه دفاع و حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: هرچند که برخی از انقلاب بهره های نامناسبی به سود خود بردند و واقعیت ها را به مردم نشان ندادند، اما انقلاب پایدار تر در جهان باقی می ماند و تا ظهور حضرت مهدی (عج) باقی خواهد ماند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.