×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سومین دیدار مردمی شهردار منطقه ۱۸ در ۱۴۰۰

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ – به دنبال ابلاغ ستاد کرونا مبنی بر لغو برنامه ملاقات عمومی مردمی ادارات تهران و به منظور پیشگیری احتمالی از ابتلای افراد به ویروس کرونا ، شهروندان منطقه ۱۸ تهران امروز به صورت غیرحضوری و بصورت ارتباط تلفنی با سید محمد فیاض شهردار این منطقه ارتباط برقرار کردند و درخواست های خود را پیگیری نمودند.
شهردار منطقه ۱۸ تهران در تشریح برگزاری ملاقات مردمی غیر حضوری گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از طریق ابزارهای رسانه ای به شهروندان اطلاع دادیم که این آمادگی در شهرداری منطقه ۱۸ وجود دارد که برای رسیدگی به خواسته های ایشان بصورت غیر حضوری تلفنی و ارتباطات فضای مجازی پاسخگوی آن ها باشیم.
سید محمد فیاض افزود : با توجه به استقبال مردم از فرآیند پیش بینی شده ملاقات غیر حضوری، با حضور معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۱۸ تماس های مجزا با درخواست کنندگان برقرار شد و ضمن بررسی موارد مطرح شده ، دستورات لازم برای رسیدگی به موارد مورد نظر صادر شد. 
مدیر ارشد شهری منطقه ۱۸ تاکید کرد: درخواست مجوز ساخت جهت واحد تجاری، درخواست پایان کار و درخواست پروانه ساخت جهت واحد مسکونی جزو پرتکرارترین موضوعات مطرح شده در این جلسه ملاقات غیر حضوری مردمی بود که موارد به معاونین مرتبط با موضوع ارجاع شد.
شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت : امیدوارم با ترویج فرهنگ رعایت نکات و توصیه های بهداشتی در شرایط شیوع بیماری کرونا که یکی از آن ها لغو ملاقات عمومی ادارات است، بتوان از این شرایط بحرانی به سلامت گذر کرد و سلامت شهروندان عزیز حفظ شود. سلامتی شهروندان منطقه برای ما مهمترین دغدغه است و امیدواریم با همکاری شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم از این موقعیت خطیر به سلامت عبور کنیم.
راه های شرکت در ملاقات مردمی با شهردار منطقه ۱۸ تهران ، مراجعه شهروندان به ساب پورتال رسمی منطقه ۱۸ تهران به آدرس https://region۱۸.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به اداره روابط عمومی منطقه می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.