×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تاکید معمار انقلاب و مقام معظم رهبری بر وجود جوهره نهضتی در نظام

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به نوزدهم بهمن ۱۳۵۷، بیان کرد: امروز یکی از سرنوشت سازترین روزهای انقلاب اسلامی است؛ روزی که در اوج حکومت ستم‌شاهی، همافران انقلابی و قدرت‌مند ما با لباس و سلام نظامی در مقابل امام خمینی(ره) حضور یافتند؛ نوزدهم بهمن کمر رژیم ستم‌شاهی را شکست و امید به نیروهای انقلاب مضاعف و ناامیدی در اردوگاه ظالمان دوچندان شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز تولد جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: وقوع انقلاب اسلامی موازنه قدرت در دنیا را جابجا کرد و ما شاهد انتقال یک ملت از اوج ذلت به خانه عزت بودیم؛ انقلابی که با حضور مردم شکل گرفته بود، در کوتاه‌ترین زمان به نظام‌دهی پرداخت و از حالت نهضت سریعاً تبدیل به نظام شد.

وی در ادامه بیان کرد: امام خمینی(ره) در کوتاه‌ترین زمان ممکن، انتخابات را یکی پس از دیگری برگزار کرد و نهضت سریعاً تبدیل به نظام شد؛ نگاه امام(ره) این بود که ما باید به سرعت از نهضت به نظام انتقال پیدا کنیم اما حتماً باید نظام جوهره نهضتی داشته باشد.

سروری اضافه کرد: متأسفانه نقطه ضعفی که داشتیم این بود که نهضت را به نظام تبدیل کردیم اما جوهره نهضتی را در نظام وارد نکردیم؛ به همین علت است که رهبر معظم انقلاب تلاش دارد که موضوعات مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و مقاومت را به عنوان جوهره نظام در درون نظام حفظ کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شما می‌گویید انقلاب را قانونی کنید اما باید قانون را هم انقلابی کنیم، گفت: هرجا نظام با مدیریت نهضتی و جهادی حرکت کرده، موفق بوده است؛ امیدواریم که شورای انقلابی با جوهره نهضتی، انقلابی و جهادی خود بتواند در مدت باقی مانده عمر خودش اقدامات موثری را برای حل و فصل مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر به شهروندان انجام دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.