×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازدید وزیر کشوراز خرمشهر و مینوشهر/ تکالیف دکتر وحیدی به مدیریت شهری برای تحول در سیمای شهری و آماده سازی سواحل آزاد شده

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، وزیر کشور در حاشیه این بازدیدها  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امروز از منطقه خرمشهر بازدید میدانی به عمل آمد و تاکید جدی بر تحول شهری به لحاظ سیمای شهر و سایر نمادهای توسعه شهری شد و مدیران شهری بایستی با تمام ظرفیت وارد عمل شوند.
 
وزیر کشور در جریان بازدید از دژ نظامی حاشیه اروندرود در جزیره مینو در خرمشهر اظهار داشت: به منظور بهره مندی اهالی از ساحل اروندرود این دژ خاکی حذف خواهد شد.
 
وزیر کشور افزود: خرمشهر به لحاظ جاذبه‌های فراوان گردشگری آبی نیازمند راه‌اندازی اسکله گردشگری و ماهیگیری است تا مردم از فضای رودخانه استفاده کنند ضمن اینکه این مهم در اشتغالزایی مردم تاثیربسزایی دارد.
 
وحیدی در پاسخ به سوالی در خصوص دستور رییس جمهور در خصوص آزاد سازی حریم ساحل برای بهره‌برداری و استفاده مردم گفت: این طرح اکنون در سواحل شمالی کشور در حال اجرا بوده و آزادسازی ساحل شروع شده است البته در سواحل جنوبی کشور نیز کم و بیش اجرا خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ساحل آزاد شده به شهرداری‌ مناطق واگذار می شود تا شهرداری ساحل را برای بهره برداری مردم آماده کند.
 
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.