×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نواقص خط ۳ مترو تهران رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاد اکبری، با اعلام راه اندازی یک هواکش میان تونلی در خط ۳، افزود: به مدد پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته، هواکش میان تونلی بین ایستگاه‌های شهید صیاد شیرازی و خواجه عبدالله انصاری با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در بخش‌های ساختمانی و تجهیزاتی راه‌اندازی شد و هواکش‌های میان تونلی ضمن افزایش کیفیت بهره‌برداری ازایستگاه‌ها و ایجاد ضریب ایمنی بیشتر برای آنها، در مواقع اضطراری به عنوان پله فرار و مسیر ایمن برای خروج مسافران نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

وی در مورد رفع سایر نواقص خط ۳ گفت: بزودی ۲ هواساز در ایستگاه‌های بخش میانی خط ۳ آماده بهره‌برداری خواهد شد و در کنار این مساله، ایجاد ۳ هواکش میان تونلی دیگر به همراه تکمیل ورودی غربی ایستگاه خواجه عبدالله انصاری و نیز ورودی دوم ایستگاه سهروردی را در دستور کار داریم.

اکبری گفت: خطوط در حال بهره برداری شبکه مترو پایتخت، دارای نواقصی هستند که رفع تدریجی آنها همواره مدنظر متولیان امر قرار داشته است؛ البته این امر مستلزم تأمین منابع مالی مورد نیاز و همچنین فراهم شدن برخی پیش نیازها بوده و تکمیل آنها زمان خاص خود را طلب می‌کند.

وی اظهار کرد: بحث تأمین آسانسور برای برخی ایستگاه‌ها، ایجاد خروجی‌های اضطراری، تکمیل تجهیزات برقی و مواردی از این قبیل نیز همواره مدنظر دست‌اندرکاران امر قرار داشته که برخی از این عملیات نیازمند استملاک اراضی مورد نظر است. به هر حال با توجه به روند تزریق منابع مالی و فراهم شدن مقدمات و پیش نیازهای لازم، رفع تدریجی نواقص خط ۳ در دستور کار قرار داشته و در حال انجام است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.