×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آزادسازی قدیمی ترین معارض ملکی در گذر شهیدان بهرامی

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، طی این مراسم که در حاشیه بازدید از چندین طرح و پروژه در دست احداث این منطقه به انجام رسید، علاوه بر آزاد سازی این ملک قدیمی واقع در مسیر احداث این گذر به مساحت ۱۴۵ متر مربع، این مقام مسئول با همراهی فیاض شهردار منطقه از طرحها و پروژه های در دست احداثی نظیر باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س)، بوستان در حال احداث دوچرخه، بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی کودکان حکیم و بزرگراه  ۷۶ متری شهید بروجردی دیدن کرد.

ادای احترام و قرائت فاتحه به ساحت مقدس شهدای گمنام بوستان پانزده خرداد از دیگر برنامه های حضور منتخب مردم تهران در منطقه ۱۸ بود.

فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی سخنانی در حاشیه این بازدید با تأکید بر لزوم رفع گره های کور ترافیکی، بازگشایی معابر را یکی از فعالیتهای مهم پارلمان شهری در دوره پنجم عنوان کرد.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره بر لزوم رفع معارضین ملکی و تسریع در روند احداث بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی،  شورای شهر را حامی اقداماتی دانست که مردم هر منطقه پیگیری می کنند و ضمن تأکید بر اجرای دقیق پروژه های توسعه محلی |، ابراز امیدواری کرد با وصول درآمدهای مدیریت شهری، بتوان پروژه های نیمه تمام را به سرانجام رسانید.

منتخب مردم تهران در شورای اسلامی شهر، از اتمام پروژه های نیمه تمام، اجرای پروژه، آباد کردن شهر، غرس درختان بعنوان فعالیت هایی نام برد که در لیالی قدر مورد توجه ائمه اطهار و حضرت علی (ع) قرار گرفته است.

همچنین سید محمد فیاض شهردار منطقه طی سخنانی در حاشیه این بازدید چندین ساعته اظهار داشت : اجرای پروژه تبدیل خیابان شهیدان بهرامی به گذری ۳۵ متری، پروژه‌ای است که شهروندان از ۳۰ سال قبل منتظر اجرای آن بودند و در نهایت در دوره جدید مدیریت شهری وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

او اضافه کرد : ‌بزودی این بلوار به یکی از معابر نمونه و زیبا در تهران تبدیل و می‌توان در آن کاربری‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی ، ورزشی و رونق کسب و کار را مشاهده کرد. 

فیاض در ادامه با بیان اینکه، بلوار شهیدان بهرامی از معابر پررفت‌ و آمد و شلوغ منطقه به چند دلیل از موقعیت ویژه ای برخوردار بوده، یاد آور شد: این معبر در محدوده بازارچه بزرگ شهرک ولی‌عصر(عج) واقع شده و اتصال‌دهنده منطقه ۱۸ به منطقه ۱۷ می باشد و از آنجائیکه به بزرگراه آیت‌الله سعیدی دسترسی دارد و در آن نهادهای خدمات‌رسان متعددی نظیر مرکز جامع بهداشت جنوبغرب تهران، کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی‌عصر(عج)، پایگاه اورژانس، دفتر خدمات الکترونیک و ساختمان مرکزی شهرداری منطقه هستند، اجرای عملیات تعریض و تبدیل آن به گذری ۳۵ متری در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۸ در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به نقشه احداث مترو در پایتخت گفت : خط ۱۱ مترو از منطقه ۱۸ عبور کرده و ضروری است برای رفاه حال شهروندان این منطقه،   احداث این خط مترو هرچه سریعتر آغاز شود.

او با اشاره به نشستهای متعدد مدیران شهری منطقه و مدیر عامل شرکت مترو، اظهار داشت : شهرداری منطقه این  آمادگی را دارد تا بخشی از هزینه های احداث مترو در منطقه را تأمین نماید.

این مقام مسئول در رابطه با احداث پردیس درمانی و آموزشی حکیم در این بخش از پایتخت یاد آور شد : این مجتمع در زمینی به مساحت ۴ / ۱۶ هکتار در حال احداث بوده و شامل ۳ بیمارستان از جمله یک بیمارستان کودکان، یک بیمارستان عمومی و یک بیمارستان تخصصی ریه است.

به گفته او، زمین بیمارستان به مساحت ۵ هکتار از سوی شهرداری به دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران ارائه و پروانه ساخت آن نیز صادر شده و از معدود بیمارستان های دولتی بوده که از بدو احداث مجوزهای مربوط به ساخت و ساز از جمله فضای سبز، آتش نشانی و پساب را دریافت کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.