×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برگزاری دومین جلسه ملاقات مردمی منطقه ۱۸ در سال ۱۴۰۱

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸- محبوب تیز پاز نیاری در خصوص برگزاری ملاقات با شهروندان گفت: هدف از ملاقات مردمی کمک به رفع مشکلات شهروندان در حوزه شهری و تلاش در جهت تسریع آن است و باید تلاش کنیم در بررسی پرونده ها و موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان حقی از آنان تضییع نشود.

محبوب تیزپاز افزود: اقدامات و دستورات شهرداری باید در چهارچوب قوانین و ضوابط و با رویکرد تسهیل باشد تا بتوانیم گره ای از مشکلات شهروندان منطقه باز کنیم.

در این جلسه که به صورت حضوری و  مستقیم برگزار شد، سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ ضمن دیدار با کلیه شهروندان متقاضی ملاقات مردمی، موضوعات و مشکلات آنان را بررسی و ضمن دریافت نظرات کارشناسی معاونت و ادارات مربوطه، دستورات لازم جهت رفع موانع، تسهیل شرایط و حل مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

شایان ذکر است درخواست پایان کار، درخواست عدم خلاف و صدور پروانه و نیز املاک واقع شده در طرح تفصیلی از جمله پر تعداد ترین موضوعات مطرح شده در دومین نشست ملاقات مردمی شهردار منطقه ۱۸ با شهروندان بود.

لازم به یادآوری است که نشست های ملاقات مردمی هر هفته با حضور شهردار و معاونین و مدیران مربوطه روزهای دوشنبه برگزار می شود. شهروندان متقاضی ملاقات با شهردار منطقه می توانند از طریق ارتباط تلفنی با اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ به شماره ۶۶۲۱۲۰۲۰ و یا با مراجعه حضوری به نشانی: بلوار معلم- خیابان حیدری شمالی-خیابان شهدای دانش آموز ضلع جنوبی- پارک قائم ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک طبقه همکف اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸و یا از طریق سامانه ملاقات مردمی شهرداری تهران ( اپلیکیشن تهران من ) اقدام کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.