×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

روستای بدون برق “کنه ورچه” سردشت برق‌دار شد

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در سال‌های اخیر برای افزایش رضایتمندی روستائیان و مهاجرت معکوس برق‌رسانی به روستا‌های فاقد برق آذربایجان غربی با قدرت بیشتر و سرعتی مضاعف انجام گرفته است  و این شرکت همواره در برق رسانی به روستا‌های بدون برق پیشرو بوده است.
با تلاش‌های کارکنان مدیریت توزیع برق سردشت در سال ۱۴۰۰  روستای فاقد برق و محروم  کنه ورچه این شهرستان از نعمت برق بهره‌مند گردید .
پروژه های اصلاح ، بازسازی و مقاوم سازی خطوط  ۲۰ کیلو ولت برق و در نقاط محتلف شهری  و روستایی با اعتباری حدود یک میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های اجرایی این مدیریت طی یکسال گذشته می‌باشد.
بهسازی شبکه برق ۳۸ روستای شهرستان سردشت در قالب طرح بهارستان
طرح جهادی بهارستان با هدف پایداری شبکه برق ، جابجایی تیرها ، رفع حریم و ارتقای شاخص های کیفی خدمات برق در روستاها طی سال گذشته  همزمان با سراسر استان در شهرستان سردشت نیز اجرا و طی آن شبکه برق ۳۸ روستای این شهرستان بهسازی شد.  اعتبار هزینه شده برای بهینه‌سازی شبکه برق این ۳۸  روستای مشمول طرح بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود. طی یکسال اخیر ۳۰ کیلومتر شبکه سیم مسی در شهرستان سردشت با اعتباری بالغ بر۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که با اجرای این پروژه بخش زیادی ازمشکلات مناطق اصلاح شده مرتفع می شود. از دیگر برنامه‌های این مدیریت در سالی که گذشت احداث پست‌های هوایی به منظور ظرفیت سازی شبکه ، کاهش تلفات ، رفع ضعف ولتاژ  و پیشگیری از حوادث و بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه بود که در همین راستا  ۷ دستگاه پست هوایی با هزینه کرد ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نقاط مختلف شهری احداث گردید .
احداث خط ۴۰۰ ولت هوایی با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی (تعهدات مردمی)، نصب تجهیزات نوین خط ۲۰ کیلو ولت شامل ریکلوزر و سکسیونر هوایی، نصب و اصلاح کنتور مشترکین شهری و روستایی و تامین برق بیمارستان تامین اجتماعی، آرامستان شهر و آب شرب نلاس و همچنین پروژه های روشنایی معابر و بلوارهای سردشت  از دیگر برنامه‌های اجرایی این مدیریت در سال ۱۴۰۰ است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.