×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۲ ایستگاه مترو هفته آینده افتتاح می شود

به گزارش شهر پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه افتتاح فروشگاه شهروند سهروردی در جمع خبرنگاران گفت: امروز فروشگاه شهروند شعبه سهروردی را افتتاح کردیم که نقش زیادی در خدمات دهی به مناطق مرکزی و شمال شرق تهران خواهد داشت و به زودی سه شعبه دیگر هم افتتاح می شوند.

او ادامه داد: برنامه همکاران من توسعه ۱۲۰ درصدی فروشگاه های شهروند در دوره سه ساله است که عمدتا در محدوده استان های تهران و البزر است و البته این توسعه برای سایر کلانشهرها هم پیش بینی شده است.

حناچی به عرضه سهام فروشگاه شهروند در آینده نزدیک در بورس اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات دیگر عرضه سهام شهروند در بورس است که به انضباط مالی و منافع سهامداران کمک می کند و به زودی تلاش می کنیم در فرابورس آن را ارائه کنیم موافقت های لازم کسب شده و به زودی مقدمات اجرای آن فراهم خواهد شد.

او درباره نحوه این عرضه گفت: همه سهام واگذار نمی شود بلکه سهم بخش نهاد عمومی برای سیاستگذاری باقی می ماند و شرکت به صورت سهامی عام اداره خواهد شد.

حناچی درباره شکل نظارت شهرداری بعد از واگذاری گفت: این نظارت در قالب چارچوب های بورس انجام می شود و نظارتی که می شود از نظارت های امروز بهتر خواهد بود.

شهردار تهران درباره افتتاح های جدید مترویی هم خبرهایی داد و گفت:  هفته آینده احتمالا دو ایستگاه جدید را با حضور رییس جمهور افتتاح می کنیم و به قول هایی که دادیم جامه عمل می پوشانیم و همین تعداد نیز تا پایان سال به ایستگاه های مترو اضافه شود.

او در پایان درباره تمهیدات شهرداری برای ایجاد فضاهای تبلیغاتی در فصل انتخابات گفت: برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری فضای تبلیغاتی را سازمان زیباسازی آماده می کند برای شورای شهر هم برنامه ها باید متمایز و فضای تبلیغاتی  فراهم شود.

خبرنگار: اکبر بیاتی

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.