×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شربیانی: افرادی که به فکر جان مردم نیستند، تنبیه شوند

به گزارش خبرنگار شهر، جعفر بندی شربیانی یکشنبه- ۸ اسفند ۱۴۰۰- در پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: روز پنجشنبه اتفاق ناگواری در شهرری رخ داد که کام همه را تلخ کرد. 

نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در سوم آبان سال ۹۹، آقای رئیسی رئیس وقت قوه قضائیه دستورالعملی برای ترک فعل کارمندان و مدیران ابلاغ کردند و در ماده ۳ بند الف آمده در صورت ترک فعل مسئولان موجب تضییع حقوق عمومی و … شود، در اسرع وقت باید نظارت و اقدامات لازم انجام شود. 

وی بیان کرد: دو ماه قبل تذکری را به وزارت نیرو و آب منطقه دادم و از خطرات کانال عباس آباد گفتیم، بودجه ای به فرمانداری شهرری داده شد و ۱۰ میلیارد تومان تعهد ایجاد شد که آب منطقه ای اقدامات لازم را انجام دهد اما متوجه شدیم که متاسفانه رسیدگی به مشکلات مردم اولویت ندارد و در جلسات متعدد سنگ اندازی می کردند و بهانه می آوردند. 

شربیانی افزود: این حادثه تلخ حاصل بی توجهی و بی خیالی مسئولان در آب منطقه ای تهران است؛ آقای وزیر نیرو من شما را دو ماه پیش مخاطب قرار دادم؛ نمایندگان تهران از وزیر نیرو سوال و استیضاح کنند و بگذارید افرادی که به فکر جان مردم نیستند تنبیه شوند. 

نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: داغ این کودک ۶ ساله تا سرپوشیده شدن کانال عباس آباد نمی خوابد و اجازه نمی دهیم که متصل به داغ کودک دیگری شود. 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.