×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سمن‌ها بازوی شورا در حل مشکلات شهر و شهروندان هستند

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران یکشنبه- ۸ اسفند ۱۴۰۰- در پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم گفت: امیدوارم از شهادت و زندگی ایشان به خوبی درس بگیریم. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ۲۷ رجب بیان کرد: پس فردا مبعث پیامبر است که پیشاپیش این روز بزرگ را تبریک عرض می‌کنم؛ انشاءالله همانگونه که بعثت ایشان توانست تحولی را ایجاد کند ما هم بتوانیم از این روز بیاموزیم. 

وی بیان کرد: امروز روز بین المللی سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها است؛ شورا اصولا از مردم است، بنابراین با همه مردم ارتباط نزدیک دارد؛ یکی از گروه‌هایی که می‌تواند فعالیت مثمر ثمر داشته باشند، سازمان‌های مردم نهاد است.

چمران افزود: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند بسیاری از مسائل شهر را رصد کنند تا اصلاحات خوبی رقم بخورد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: تمام اقدامات همکاران سازمان‌های مردم نهاد را ارج می‌نهیم و امیدواریم هر مسیری که انتخاب کردند، بتوانند به انجام برسانند. 

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر تهران هم برای این که سمن‌ها بهتر بتوانند کار کند بر اساس ماده ۷۰ قانون تصمیم گرفت در ساماندهی و همکاری با سمن‌ها پیشگام باشد؛ سمن‌ها به ویژه در مسائل شهری می‌توانند کمک کنند و به واقع مشکلات شهری را می‌توانیم با همکاری مردم حل کنیم؛ سمن‌ها می‌توانند با پیگیری مشکلات شهری اقدامات موثری برای شهر داشته باشند. 

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.