×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سازمان‌های مردم نهاد از گروه‌های موثر در رصد مسائل شهری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در پنجاهمین جلسه از شورای شهر تهران ضمن تسلیت شهادت امام کاظم (ع) به امام زمان و مقام معظم رهبری و کلیه مسلمین اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با تأسی از زندگی و فرموده‌های ایشان درس‌های بسیار بیاموزیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص) و تبریک به همه مسلمانان اظهار کرد: همانگونه که بعثت رسول اکرم تحولی در جهان ایجاد کرد که هنوز ادامه دارد، ما نیز بتوانیم بعثتی که دوباره با اتقلاب اسلامی آغاز کردیم را به سرمنزل مقصود برسانیم.

چمران در ادامه به روز جهانی سمن‌ها پرداخت و گفت: امروز روز جهانی سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) است و از آنجایی که شورا از دل مردم برخواسته و اعضای آن نمایندگان مردم هستند و با همه اقشار مردم در ارتباط صمیمیانه دارند، سازمان‌های مردم نهاد را یکی از گروه‌های مؤثر می‌داند که بسیاری مسائل را در شهر و کشور رصد می‌کنند و می‌توان با هماهنگی ایشان اصلاحات خوبی را به اجرا گذاشت. از این روی ما همه فعالان مردم نهاد را ارج می‌نهیم و آرزو داریم در هر کاری موفق باشند.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران هم برای اینکه این سمن‌ها بتوانند فعالیت بهتری داشته باشند، بر اساس ماده ۷۰ قانون و همینطور برنامه سوم، تصمیم گرفت که در همکاری با سمن‌ها بویژه در پیشبرد مسائل شهری پیشگام باشد. اگر همکاری مردم نباشد، مسائل شهری برطرف نخواهد شد و یکی از راه‌های حل مسائل شهری همکاری با سمن هاست و لذا این روز را به همه سازمان‌های مردم نهاد تبریک می‌گویم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.