×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سفر وزیر کشور به استان خوزستان/ تاکید دکتر وحیدی بر توسعه و تکمیل زیرساختهای استان

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، در جریان سفر وزیر کشور به خورستان دکتر وحیدی و هیات همراه به صورت هوایی وضعیت تالاب هورالعظیم را در غرب خوزستان بررسی و از زیرساختهای ویژه تردد زائران اربعین حسینی در مرز چذابه بازدید به عمل آمد.
 
همچنین با حصور وزیر کشور و هیات همراه، مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شادگان که به روش epcf (طراحی و مهندسی پروژه و خرید و سرمایه گذاری) اجرا شده و میزان سرمایه‌گذاری ارزی این پروژه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو معادل ۲ هزار میلیارد ریال است، وارد مدار شد و دکتر وحیدی با بیان اینکه آب تصفیه شده این تصفیه خانه برای کشاورزی استفاده می‌شود، گفت: بخشی از آب این تصفیه خانه به تالاب شادگان سرازیر می‌شود و در آب دار شدن تالاب بسیار کمک‌ می‌کند و امیدواریم مردم بتوانند از مزایای این طرح استفاده کنند و همچنین از پساب آن در شهر استفاده شود.
 
وحیدی در ادامه بر فعال شدن هرچه زودتر بندرشادگان باتوجه به تاثیر آن در اقتصاد منطقه و معاش ساکنان، ایجاد سایت کاریابی از سوی شرکت‌های مستقر در اطراف شهرستان شادگان با هدف ایجاد اشتغال برای مردم، پرداخت حقوق کارگران و حقوق معوقه و برنامه ریزی و تلاش برای بهبود سیمای سه شهر تابعه شهرستان شادگان از سوی مدیریت شهری تاکید نمود.
 
وزیر کشور همچنین در حاشیه بازدید از شادگان گفت: آزادسازی سواحل دریای خزر در شمال کشور و همچنین در سواحل جنوبی کشور آغاز شده و به سرعت در حال انجام است.
 
دکتر وحیدی و هیات همراه در ادامه از زیر ساختهای بندر ماهشهر در حوزه کشتیرانی و شیلات و صیدماهی و همچنین شهرخنافره بازدید کردند و وزیر کشور گفت: تبدیل شهر بندر امام خمینی(ره) به شهرستان در وزارت کشور بررسی کارشناسی می‌شود.
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.