×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شهرداران مناطق همگام با قرارگاه اجتماعی در حال ساماندهی معتادان متجاهر هستند

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با بیان اینکه در نقاط بی‌دفاع شهری آسیب‌های اجتماعی بسیاری رخ می‌دهد، گفت: آسیب‌های اجتماعی در این نقاط بی‌دفاع به ‌نوعی برای آقایان و خانم‌ها برابر است، البته نکته‌ای که وجود دارد این است که بانوان کمتر با مسائلی مانند اعتیاد دست ‌به‌ گریبان هستند، اما برای هر دو گروه خطرات بسیاری وجود دارد و این موضوع را کتمان نمی‌کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در حال حاضر غیر از مناطق درگیر آسیب‌های اجتماعی، مناطقی هم که دچار این آسیب‌ها نبودند تا حدودی آلوده‌ شده‌اند و به همین دلیل شهرداران مناطق باید مراقب باشند تا قبل از گسترش این لکه‌ها، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین یادآور شد: شهرداران مناطق با همت و تلاش و با تکیه ‌بر نظام قرارگاه اجتماعی شهرداری در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر، در سطح مناطق در حال فعالیت و ساماندهی این موضوع هستند.

نادعلی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بازدیدها و جلسات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با مناطق بیان کرد: کمیسیون از پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی هر منطقه بازدید و با فعالان این عرصه گفت‌وگو می‌کند و از مباحث و موضوعات هر منطقه اطلاعات و آگاهی‌های لازم را کسب می‌نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان چرایی علت بازدید میدانی در مناطق ۲۲ گانه خاطرنشان کرد: یک از علل مهم این بازدیدها این است که نسبت به موضوعات اجتماعی و فرهنگی توجه ویژه‌ای صورت گیرد و در میان اولویت‌های اصلی محسوب شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.