×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آبرسانی به دامداران گرمساری پیگیری می‌شود

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، اردشیر مطهری با بیان اینکه کم آبی یکی از مهمترین مشکلات شهرستان‌های گرمسار و آرادان به ویژه در حوزه دامداری است، تاکید کرد: رایزنی‌هایی با رئیس سازمان عشایری کشور پیرامون موضوع لوله کشی برای آبرسانی به حمام دام روستای دولت آباد به طول ۱۰۰ متر انجام شده و امیدواریم بتوانیم از مساعدت مسئولان امر بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه آبرسانی به دامداران گرمساری پیگیری می‌شود، افزود: یکی از نکات دیگری که در جلسات و رایزنی‌ها، پیگیری می‌شود تسهیلات مورد نیاز روستاییان است که این موضوع نیز امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.

پیگیری راه اندازی پیست موتورسواری

عضو خانه ملت در ادامه بیان کرد: از دیگر مطالبات جوانان گرمساری در راستای ترویج نشاط اجتماعی حوزه ورزش و جوانان محسوب می‌شود که در این بخش نیز پیگیری برای واگذاری زمین به اداره ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات سوارکاری مورد رایزنی قرار گرفته است.

مطهری با بیان اینکه وجود مشتاقان و برگزاری رویدادهای اسب دوانی و کورس پاییزه گرمسار نشان می‌دهد که ظرفیت‌های خوبی در این رشته ورزشی در منطقه وجود دارد، گفت: ورزش در کنار نشاط اجتماعی می‌تواند به اقتصاد منطقه نیز کمک شایانی کند لذا باید به توریسم ورزشی به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های بسیار خوب در گرمسار نگاه ویژه داشت.

وی از رایزنی و پیگیری برای اختصاص پیست موتورسواری رشته سرعت و کراس و همچنین ایجاد شرکت تعاونی موتورسواران برای اعطای تسهیلات ویژه فعالان این رشته مفرح ورزشی در گرمسار خبر داد و بیان کرد: این موضوع نیز یکی از اقداماتی است که در سطح شهرستان گرمسار صورت گرفته و منتظر پیگیری‌های مسئولان هستیم از سوی دیگر باید گفت جوانان بسیار مستعدی در گرمسار و آرادان در این رشته‌های ورزشی مفرح وجود دارد که باید برایشان به فکر تأمین زیرساخت باشیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.