×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دستورالعمل های تحریر دفاتر دهیاری ها و شناسایی و پلاک کوبی اموال دهیاری ها ابلاغ شد/ لازم الاجرا بودن دستورالعمل ها از ابتدای سال ۱۴۰۱ در تمامی دهیاری ها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ دستورالعمل های تحریر دفاتر دهیاری ها و شناسایی و پلاک کوبی اموال در دهیاری ها در راستای اجرای مواد ۵۰، ۵۱ و ۵۶ آیین نامه مالی دهیاری ها، مصوب سال ۱۳۸۲، خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ مسعود نصرتی ضمن بیان مطلب فوق گفت: این دستورالعمل ها به منظور هماهنگی رویه ها و ارتقای پاسخگویی مالی دهیاری ها تهیه و ابلاغ شده است.
 
وی همچنین اعلام کرد: دستورالعمل های ابلاغی از ابتدای سال ۱۴۰۱ در تمامی دهیاری ها لازم الاجرا می باشد.
 
وی با بیان اینکه تهیه دستورالعمل های ذکر شده در راستای اصلاح، به روزآوری نظام مالی دهیاری ها و اجرای کامل قوانین در دستور کار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست، تاکید نمود: اجرایی شدن دستورالعمل های ابلاغی توسط دهیاریها و نظارت بر حسن انجام آنها توسط دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها الزامی می باشد.
 
نصرتی همچنین گفت: در راستای اجرای آیین نامه مالی دهیاری ها به منظور هماهنگی رویه های حسابداری و ارتقای پاسخگویی مالی دهیاری ها، سایر دستورالعمل های مربوطه در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دست تهیه و تدوین می باشد و بزودی ابلاغ می شود.

        عکس خبر تزیینی است
 
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.