×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جانمایی تاکسی ها در میدان ونک ساماندهی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در خصوص ساماندهی میدان ونک گفت: در حاشیه غربی میدان ونک در حال افزایش تعداد سکوهای پایانه موجود هستیم و این پایانه بزرگ می‌تواند پاسخگوی همه نیازهای میدان ونک در این زمینه باشد. در واقع مساحت پایانه موجود افزایش پیدا کرده و دو برابر می‌شود. اگر این کار انجام شود علاوه بر استفاده از آن به عنوان پایانه حتی می‌توانیم فضاهای اضافه را برای ارائه سایر خدمات به شهروندان در نظر بگیریم.

وی افزود: در حال عقد دو قرارداد در راستای ساماندهی پایانه میدان ونک هستیم که اگر اجرایی شود بخش عمده‌ای از مشکلات میدان ونک و ترافیک حاصل از ایستگاههای تاکسی و بی نظمی در این حوزه در بخش شرقی میدان، حل می‌شود.

جوانی افزود: در حال حاضر تاکسی‌های خطوط مختلف از ابتدای تقاطع گاندی تا محدوده میدان ونک در بزرگراه حقانی را درگیر ترافیک می‌کنند که با استقرار و جانمایی آن‌ها در پایانه ضلع غربی می‌توان از این حجم ترافیک کم کرد.

وی بیان کرد: از طریق سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی مساله کمبود تاکسی و اتوبوس در خطوط منطقه ۳ را پیگیری می‌کنیم تا شاهد افزایش کیفی و کمی خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی در منطقه باشیم.

افزایش سوله‌های بحران مستلزم تأمین زمین است

جوانی اضافه کرد: سه پایگاه مدیریت بحران در منطقه ۳ وجود دارد که این سوله‌ها از ظرفیت‌های منطقه به شمار می‌روند اما تجمع و تمرکز این پایگاه‌ها بیشتر در قسمت غربی منطقه صورت گرفته و بخش شرقی منطقه با محرومیت در خصوص برخورداری از پایگاه‌های بحران مواجه است.

شهردار منطقه ۳ عنوان کرد: در این منطقه به دلیل کمبود زمین این پایگاه‌ها در طول سالیان گذشته افزایش پیدا نکرده است. البته سازمان مدیریت بحران آمادگی برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش این سوله‌ها و تأمین اعتبار آن را دارد اما این کار مستلزم تأمین فضا و زمین برای اجرا است. سوله‌های موجود آمادگی لازم برای پذیرش شهروندان در مواقع بحران را دارد ولی باید به فکر افزایش این سوله‌ها باشیم.

به گفته جوانی، یکی از این سوله‌ها در خیابان سرو واقع در بوستان طالقانی به عنوان مرکز واکسیناسیون در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.