به گزارش خبرگزاری مهر، محمود ترفع با اعلام اینکه شرکت واحد به منظور تقویت تعامل با شهروندان و با هدف ارتقای خدماترسانی به آنها، از همه ابزارهای ارتباطی بهره میگیرد، افزود: یکی از این ابزارها، ملاقات مستقیم و رو در روی شهروندان با مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت واحد بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا، انجام ملاقات مردمی به صورت حضوری عملاً امکانپذیر نمیباشد.
ترفع با اشاره به اهمیت محور هوشمندسازی در ادبیات گفتمان مدیریت شهری، اظهار داشت: دستاورد توسعه سامانه ملاقات مردمی، علاوه بر تسهیل در تعاملات شهروندان با مسئولان و تسریع در رسیدگی به مشکلات، موجب کاهش بوروکراسیهای معمول، عدم نیاز به مراجعات حضوری به ویژه با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیز کاستن از ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن خواهد شد.
مدیرعامل شرکت واحد با قدردانی از پیگیری و همکاری مرکز ارتباطات شهرداری تهران در راهاندازی و آغاز به کار سامانه اینترنتی ملاقات مردمی شرکت واحد، خاطرنشان کرد: با راهاندازی این سامانه، مسیرهای ارتباطی هر چه بیشتری به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات به ویژه با مدیران ارشد مجموعه فراهم خواهد شد و به شهروندان اطمینان میدهیم که پیامهای آنها بلافاصله بعد از ثبت، مورد بررسی، پیگیری و رسیدگی قرار میگیرد و پاسخ آن از طریق سامانه به آگاهی شهروند پیامدهنده میرسد.
گفتنی است، شهروندان برای ثبت و پیگیری درخواستهای خود میتوانند به نشانی اینترنتی publicmeeting.tehran.ir و همچنین، پرتال اینترنتی شهرداری تهران و سایت تهران من مراجعه کنند.