×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

لزوم استعدادیابی ورزشی در محلات پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین گروه از کاروان ورزشکاران پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در میان استقبال باشکوه مردم و با حضور “حمید سجادی” وزیر ورزش و جوانان، “سیدرضا صالحی امیری” رئیس کمیته ملی المپیک، “امیر محسنی” مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از مدیران ورزشی وارد کشور شدند.

“امیر محسنی” مدیرعامل سازمان ورزش در این آئین به نمایندگی از شهردار تهران از افتخار آفرینان پارالمپیک و اعضای تیم ملی والیبال نشسته تجلیل و پیام تبریک شهردار تهران به قهرمانان پارالمپیکی را ابلاغ کرد.

در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ورزشکاران کشورمان موفق به کسب ۲۴ مدال طلا، نقره و برنز شدند که ۶ مدال توسط ورزشکاران تهرانی کسب شد. “صادق بیگدلی” عضو تیم ملی والیبال نشسته و رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه ۱۷ تهران نیز مورد استقبال گرم مدیران وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش شهرداری تهران قرار گرفت.

“امیر محسنی” مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به مدال آوری تیم والیبال نشسته ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: این کاروان جانبازان و معلولان یکی از پر افتخارترین کاروان‌های کشورمان در این دوره از رقابت‌ها بود و با ۱۲ مدال طلا، ۱۱ مدال نقره و یک مدال برنز نام آور شدند و این در حالی بود که یک بانوی ورزشکار را نیز در این کاروان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در این کاروان ۶ نفر از ورزشکاران تهرانی را نیز داشتیم، افزود: صادق بیگدلی که عضو تیم ملی پارالمپیک بود، کارمند شهرداری منطقه ۱۷ و رئیس اداره ورزش و تربیت بدنی این منطقه است.

محسنی با بیان اینکه امروز از طرف شهردار تهران به استقبال تیم ملی آمدم، گفت: شهروندان تهرانی قهرمانان شهرشان را مورد استقبال چشمگیری قرار دادند و امیدواریم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در شهرداری تهران معرفی رسالت استعدادهای شهر تهران را داریم و از طریق محلات پایتخت این کار را ادامه خواهیم داد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.