×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

«تهران؛شهرخانواده» به ایستگاه پایانی رسید

دومین رویداد ایده پردازی مردمی تهران ۱۴۰۴ با موضوع «تهران، شهرِ خانواده» که با اعلام فراخوان عمومی جهت دریافت ایده‌های مردمی از خردادماه آغاز به کار کرده بود به ایستگاه پایانی رسید.
این رویداد با مشارکت اداره کل امور زنان و خانواده و مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، با هدف دستیابی به ایده‌های نوآورانه در محورهای مختلف از جمله فرهنگ و اجتماع و اقتصاد شهری در شهر خانواده برای حضور همه شهروندان ، خانواده‎ها و از بعد دیگر، همه همکاران شاغل در شهرداری تهران برگزار شد که در نهایت ۴۰ایده به مرحله پایانی راه یافتند تا در حضور داوران از طرح و ایده خود دفاع کنند.
در مراسم داوری که ۲روز پایانی هفته گذشته برگزار شد، استقبال و مشارکت شرکت‌کنندگان در این مرحله که حتی به صورت خانوادگی به رقابت با سایر شهروندان پرداختند، خاص و مثال زدنی بود.
نکته قابل توجه در دومین رویداد ایده پردازی مردمی تهران ۱۴۰۴، کار «گروهی» بود که بازتاب خوبی داشت.
در مراسم داوری ۴۰ ایده مرحله پایانی، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی ، محمدعلی الفت‎پور رییس مرکز نوسازی وتحول اداری شهرداری تهران ، مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده و جمعی از اساتید دانشگاه به عنوان داور حضور داشتند.
گفتنی است مراسم اختتامیه دومین پیش رویداد ایده‌پردازی مردمی«تهران؛ شهر خانواده» با معرفی ایده‌های برتر به زودی برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.