×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مترو روز عید فطر رایگان است/ تعطیلی ایستگاه بهشتی تا پایان
نماز

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود درستی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: متروی تهران به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، سرویس‌دهی در تمام خطوط مترو را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی در خطوط درون‌شهری از ساعت ۵ صبح آغاز می‌شود، افزود: در این روز تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه عادی در روزهای تعطیل افزایش می‌یابد که در این راستا سرفاصله حرکت قطارها در خط یک و ۲ از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ادامه با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطارها در خط ۳ مترو از ۱۰ دقیقه به ۶ دقیقه کاهش می‌یابد، افزود: سرفاصله حرکت قطارها در خط ۴ مترو هر ۵ دقیقه یکبار خواهد بود.

درستی همچنین از کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط شش از ۱۵ به ۱۰ و در خط هفت از ۱۴ به ۱۲ دقیقه خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سرویس‌دهی مترو تا پایان نماز عید، امکان سوار یا پیاده‌شدن مسافر در ایستگاه شهید بهشتی وجود ندارد و شهروندان برای حضور در مصلی تنها می‌توانند از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم امکان پیاده‌شدن مسافران در ایستگاه شهید بهشتی، به منظور رفاه حال شهروندان خط سه مترو، هماهنگی‌های لازم با سازمان تاکسیرانی برای انتقال مسافران از ایستگاه سهروردی به مصلی انجام شده است.

وی گفت: تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های متروی تهران به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده اعزام شوند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.