×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهره‌برداری از ۲ کارخانه آسفالت تا پایان خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شعبانی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال پروژه‌های باقی مانده از سال قبل را که ۹۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تکمیل خواهیم کرد، گفت: این پروژه‌ها عمدتاً در سطح مناطق هستند که در طول این مدت تکمیل خواهند شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اصلاح و تحویل ۱۰ تقاطع غیرهمسطح در ایام پیش رو خبر داد و افزود: یکی از پروژه‌های شاخص که تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، قطعه یک پروژه شهید بروجردی است.

وی همچنین تصریح کرد: امسال در کنار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، پروژه زیرگذر کوهک را در منطقه ۲۲ که زیر بزرگراه شهید همدانی واقع شده و شمال و جنوب منطقه را به هم متصل می‌کند، اجرا خواهیم کرد.

شعبانی با بیان اینکه دو کارخانه آسفالت شهرداری را قطعاً تا پایان سه ماه نخست سال تحویل خواهیم داد تا بتواند کمبود آسفالت در شهر را جبران کند، گفت: اعتبار تخصیص یافته برای این دو کارخانه ۱۵۰ میلیارد تومان است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران عنوان کرد: از ابتدای هفته آینده تجهیزات نصب خواهد شد که نصب آن در عرض یک تا یک ماه و نیم زمان خواهد برد و با تأمین کامل تجهیزات، کارخانجات ما وارد مدار تولید خواهند شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.