×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهسازی و آسفالت ۸ کیلومتر از راه روستایی شویر و الو النکش

به گزارش روستانیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، یوسف فریادی دربازدید از عملیات روکش آسفالت روستای شویر با بیان اینکه بهسازی و هموارسازی راههای روستایی از اولویت های مهم راهداری است گفت:درمدت یاد شده ۱۴۰ کیلومتر از راههای شنی و خاکی شهرستان کوثر تسطیح و رگلاژ شده است.

وی با اشاره به اینکه در جهت ارتقای ایمنی راهها،با استفاده از ۳۵۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۵ ماهه گذشته لکه گیری شده خاطرنشان کرد: در مدت یادشده راهداران ۵۶۰کیلومتر از حریم راههای این شهرستان را تسطیح،پاکسازی و آزادسازی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثرحفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: با حضور ۴۹۵ روزگشت راهداری در محورها تاکنون ۱۷ مورد اخطار کتبی به متخلفان و متجاوزان حریم راه ابلاغ شده و۱۴ عدد از تابلوهای غیرمجازاز سطح جاده های این شهرستان جمع آوری شده است.

فریادی انجام ۱۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری و سبک سازی ترانشه در محور گیوی- خلخال را در ۵ ماهه گذشته  یادآورشدو اظهار داشت: راهداران با استفاده از ۶۰۰ نفر ساعت با هماهنگی پلیس راه و با ایجاد محدودیت ترافیکی با صعود به بالای ترانشه در محورهای اردبیل-سرچم و گیوی سنگ های سست را از ترانشه لق گیری کرده اند.

وی تنقیه،لایروبی وتنظیم بستر ۱۹ دهانه پل،تعمیر،بازسازی و نصب ۴۰۰ عدد از گاردریل،تعمیر،توسعه و نصب ۳۰ عدد از چراغ های چشمک زن و پلیسی،نصب بازتاب چشم گربه ای در محور اردبیل سرچم و تونل های ۱۲ گانه،پاکسازی  هزار و۵۰۰ کیلومتر از کانال های طرفین محورهای مواصلاتی و حمل ، پخش و تسطیح تراشه آسفالت در جاده روستایی ام آبا بطول۶۰۰ متررا از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان کوثر در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثرگفت:سیستم روشنایی ۱۲ دستگاه از تول ها در ۶ نقطه بصورت مستمرتوسط راهداران پرتلاش نگهداری شده است.

فریادی با بیان اینکه راهداری شهرستان کوثر مسئولیت نگهداری از ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی را را بر عهده دارد ادامه داد: از این مقدار ۱۹۰کیلومتر راه اصلی و فرعی ، ۲۰۰کیلومتر راه آسفالته روستایی ، ۱۳۰کیلومتر راه شوسه و خاکی می باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.