×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پروژه قطار شهری آبروی البرز است

 به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه خبری کرج امروز، مجتبی عبدالهی به همراه  جمعی از اعضای شورا و سرپرست شهرداری کرج ، از روند پیشرفت خط ۲ قطار شهری این کلانشهر بازدید کرد.
وی در این بازدید با قدردانی از تلاش شورا و شهرداری، بر استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای بهره برداری از پروژه قطار شهری تاکید کرد.
استاندار البرز گفت: مترو آبروی استان است و باید با استفاده از همه توان و ظرفیت‌ها در جهت تکمیل و بهره برداری از این پروژه قدم برداشت.


عبدالهی با بیان اینکه مترو و کنارگذر شهید سلیمانی دو پروژه مهم استان به شمار می‌روند، اظهار داشت: با بازدیدهای هفتگی روند پیشرفت این دو پروژه مهم بررسی و مشکلات رفع خواهد شد.وی ادامه داد: پروژه قطار شهری باید در این دوره شورا (شورای ششم) به بهره برداری برسد و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اجرای پروژه منطبق با برنامه زمان بندی، خواستار افزایش سرعت پیشرفت پروژه شد.


استاندار البرز در ادامه با اشاره به محل دپوی قطار شهری کرج در زمین دانشگاه خوارزمی، گفت: احداث محل دپو در زیرِ زمین بسیار هزینه بر و زمان بر است و می تواند کار بهره برداری از پروژه را چندسال به عقب اندازد.
عبدالهی خاطرنشان کرد: محل دپو قطار شهری باید بر روی زمین دنبال شود و این موضوع را شخصا پیگیری خواهم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.