×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کاشت نهال به یاد ۶۲ جانباخته کرونایی در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی و تقدیر از نخبگان ورزش شهرداری تهران، با حضور حامد مظاهریان معاون شهردار تهران، عباسعلی مدیح مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی، داود سیاری معاون سازمان بازرسی و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شهرداری تهران، به همت اداره کل رفاه، تعاون وخدمات اجتماعی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه الماس شهر برگزار شد.

حامد مظاهریان معاون شهردار تهران در ابتدای این مراسم که با تجلیل از زحمات و تلاش‌های بی دریغ پیشکسوتان و قهرمانان ورزش شهرداری تهران آغاز شد، با اشاره به یکسال گذشته در مواجه با پاندمی کرونا گفت: همه ی ما طی این مدت تجارب جدیدی کسب کردیم، از بهداشت و مسائل شخصی گرفته تا نحوه تردد در سطح شهر ولی چیزی که بیش از همه چشمگیر است اهمیت ورزش و فعالیت در عرصه‌های ورزشی است که موجب حس رضایتمندی، نشاط و پایداری در سطح شهر و جامعه می‌شود.

وی با اشاره به کاهش آمار جان باختگان طی روزهای گذشته، کارنامه شهرداری تهران در مهار بیماری کرونا را قابل قبول دانست و گفت: شهرداری تهران خسارت‌هایی را در مقابله با این بیماری متحمل شد. اما فرصت خدمت به شهروندان را نیز به ارمغان آورد. آنچه مردم مشاهده کردند خدمت رسانی همکاران ما در حوزه‌های مختلف بود که در صحنه بودند و مانند سربازی که خطر می‌کند به وظیفه خود عمل کردند.

مظاهریان اقدامات کنترلی معاونت توسعه منابع انسانی را بسیار موثر دانست و افزود: کاهش تراکم حضور پرسنل در محل کار و فراهم نمودن شرایط دورکاری از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده در راستای کاهش بار اپیدمی بیماری در سازمان شهرداری است.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر حفظ سلامت نیروها و تداوم خدمت به مردم گفت: وظیفه ما حفظ سلامت بدنه زحمتکش شهرداری تهران است و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا نیروها سالم، پایدار، پر انرژی و با انگیزه باشند تا بتوانند خدمات مستمر خود را به مردم ارائه دهند.

عباسعلی مدیح مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در عرصه ورزش و تشریح برنامه‌های آتی این اداره کل، به کسب عناوین قهرمانی و برخی افتخارات ورزشی بدست آمده اشاره کرد و ضمن تقدیر از این قهرمانان و پیشکسوتان همکار، برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم برخی از قهرمانان ورزشکار به نمایندگی از کلیه ورزشکاران شهرداری تهران به بیان دیدگاه‌ها و برخی نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان معاون شهردار تهران از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش شهرداری با اهدا هدایایی تقدیر کرد.

پس از آن مظاهریان با همراهی جمعی از مدیران شهری و برخی از خانواده جان باختگان باحضور در مراسم یادبود ویژه پرسنل جان باخته ناشی از ویروس کرونا اقدام به کاشت ۶۲ اصله نهال کردند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در این آیین اظهار داشت: روزهای سختی را سپری می‌کنیم؛ نبود افرادی که در میان ما و در کنار ما خدمت می‌کردند و ما به وجود آنان مفتخر بودیم را شاهد هستیم. این اپیدمی مسئولیت ما را در خدمت رسانی به مردم و کاهش روند گسترش بیماری در شهر سنگین‌تر می‌کند. با خانواده‌های این عزیزان ابراز همدردی می‌کنیم و آنان را تنها نخواهیم گذاشت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.