×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

میهمانان روز چهارم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

به گزارش خبرنگار شهر، همزمان با چها،رمین روز از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران، سالن نمایشگاه بوستان گفتگو از شهروندان و تنی چند از مدیران عالی‌رتبه میزبانی کرد. مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و سیدمحمدجواد شوشتری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در این روز ضمن بازدید از غرفه های مختلف، در بازدید از غرفه فاوا با جزئیات اپلیکیشن «تهرانِ من» آشنا شدند.

میهمانان روز چهارم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

در این بازدید کارشناسان سازمان فاوا، جزئیات اپلیکیشن«تهرانِ من» شامل خدمات خودرویی همچون طرح ترافیک، عوارض خودرو و سایر خدمات شهری همچون پرداخت عوارض شهری و ثبت درخواست‌های مردمی «۱۳۷ پلاس» را به رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی معرفی کردند.

همچنین مهدی پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در چهارمین روز از افتتاح رسمی نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه های مختلف اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه در ابعاد و بخش‌های مختلف رویکرد مثبتی بود و حضور کلانشهرها و شهرهای خواهرخوانده و برگزاری نشست با این شهرها دستاوردهای مناسبی برای طرفین داشت.

وی با اشاره به برقراری تعاملات بین پایتخت و شهرهای خواهرخوانده، خاطرنشان کرد: ما می توانیم از این تعاملات بهره‌برداری مثبتی داشته باشیم.

میهمانان روز چهارم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

پیرهادی با بیان اینکه یکی از اهداف نمایشگاه آشنایی مردم با دستاوردهای شهرداری در طول ادوار مختلف و اقدامات و برنامه های آینده است، یادآور شد: آگاهی نخبگان و سرمایه گذاران از نیازمندی های شهر تهران، توانمندی ها و برنامه های شهرداری می تواند زمینه تعامل این افراد با مدیریت شهری را فراهم کرده و منجر به بهبود کیفیت زندگی مردم شود و در این زمینه نقش آفرین باشد.

سوده نجفی عضو هیات رییسه و رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران نیز دیگر بازدید کننده نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران بود.

وی شکل گیری تعاملات مناسب را از قابلیت های این نمایشگاه دانست و خاطرنشان کرد: خواهرخواندگی تبادل مسائل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگ‌هاست که کشورها در این زمینه می‌توانند بر یکدیگر اثرگذار باشند.

میهمانان روز چهارم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

نجفی گفت: تهدیدها، فرصت‌ها، نقاط قوت و ضعف عملکردها با برگزاری نمایشگاه احصاء می شود و شهرداری می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

 نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری، در ادامه میزبان مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بود. 

اقراریان در این بازدید ضمن تأکید بر اینکه نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری باید به یک نمایشگاه دائمی تبدیل شود، گفت: بهتر است این فرصت فراهم شود تا شهروندان بدانند که برای آگاهی از دستاوردها و عملکرد شهرداری، در هر زمانی به فضایی مشخص مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: در مجموع برگزاری این رویدادها می تواند اتفاق مثبتی باشد تا مردم بدانند برای آشنایی با دستاوردهای جدید شهری به کجا مراجعه کنند.

این عضو شورا با بیان اینکه دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه از جمله اقداماتی بوده که از گذشته آغاز شده و ادامه دارد، تصریح کرد: ما با شکل گیری تحول جدی فاصله داریم اما رویکرد تحولی را شاهد هستیم و اینکه رویکرد موجود اثربخش شود به زمان بیشتری نیاز داریم.

میهمانان روز چهارم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

فاطمه قاسمپور نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، جعفر بندی شربیانی عضو هیات رئیسه و نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ از دیگر بازدیدکنندگان نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری در روز پنجشنبه-۱۶تیرماه۱۴۰۱- بودند.

میهمانان روز چهارم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

گفتنی است نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران از ۱۲ تا ۱۷ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در بوستان گفتگو برگزار می شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.