×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اخلاق قرآنی سرلوحه رفتار مدیران شهری در منطقه ۱۸

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در ابتدای این مراسم یعقوب هوشیار ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار قرآن و ماه مبارک رمضان از تلاش و همراهی کلیه معاونان، مدیران و همکاران در انجام وظایف و ارائه خدمت به شهروندان در شهرداری منطقه قدردانی کرد و نتایج حاصل آمده در سال قبل را ارزشمند و معقول ارزیابی کرد.

هوشیار با اشاره به فرصت خوب ماه رمضان برای محاسبه نفس و بهره مندی از برکات آن اضافه کرد: باید خدا را شاکر باشیم که توفیق درک مجدد ماه رمضان را نصیب ما کرده است و باید از لحظه به لحظه آن استفاده کنیم. این ماه، ماه تدبر در اعمال و رفتار یکسال گذشته و برنامه ریزی بهتر برای ایام پیش رو است. در این ماه برای یکدیگر دعا کنیم تا از این دعاهای خیر برای خدمت مضاعف به شهروندان و انجام وظایف در حوزه مدیریت شهری قوت و توان بگیریم.

شایان به ذکر است؛ نوروز امسال منطقه ۱۸ همگام با سایر مناطق شهرداری تهران مملو از برنامه و اقدامات موثر در حوزه مدیریت شهری در قالب طرح ویژه استقبال از بهار بود که از این میان می توان به برنامه های دیدار با  خانواده شهدای منطقه، غبار روبی و عطر افشانی مساجد محلات، برپایی کارواش رایگان نوروزی ویژه میهمانان ایام نوروز، اجرای ویژه برنامه های فرهنگی هنری در مناسبتهای مختلف، تور گردشگری نوروزی به همراه نوجوانان نسل چهارمی محله صاحب الزمان(عج)، برپایی غرفه های استقبال و بدرقه میهمانان نوروزی در پردیس بوستان مادر و برپایی ایستگاه فرهنگی ورزشی در ورودی بزرگراه تهران- ساوه  در بوستان مادر و ده ها عنوان برنامه دیگر اشاره کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.