×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تفرجگاه نرجس خاتون به روی شهروندان باز شد/ اجرای فاز دوم؛ امسال

سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر ضمن اعلام آماده سازی و بازگشایی تفرجگاه نرجس خاتون ( مسگرآباد) در روز طبیعت به روی شهروندان اظهار کرد: جنگلکاری مجموعه تفرجگاه، توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با همکاری شهرداری تهران در سال ۹۵ انجام شده و فاز اولیه جنگلکاری آن در همان زمان افتتاح شد و بعد از آن تا چند ماه پیش برخی از دسترسی های آن و شبکه آبرسانی انجام شده بود. 

وی افزود: در اواخر سال گذشته در این مجموعه امکاناتی از جمله ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی در دو نقطه، دفتر تفرجگاه که محل استقرار نیروهای فضای سبز و  نیروهای اجرایی مجموعه است، احداث شد.

صباغ ادامه داد: وسعت این مجموعه که بام شرقی شهر تهران است و جذابیت زیادی برای شهروندان خواهد داشت، ۱۸۶ هکتار است و پیش از این ورود خودرو به این پارک به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌ها ممنوع بود.

شهردار منطقه ۱۵ عنوان کرد: پس از بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و با پیشنهاد ایشان نام این بوستان به تفرجگاه نرجس خاتون تغییر یافت و مکاتبات این نامگذاری در سیستم اداری شهرداری انجام شد.

به گفته صباغ از چند روز گذشته اقدامات زیادی برای آماده سازی این تفرجگاه برای شهروندان و ورود خودروها به مجموعه در روز طبیعت انجام شد؛ از جمله اینکه خط کشی های ترافیکی در تمامی معابر این تفرجگاه انجام‌ و سرعت گیرهای استاندارد به‌ دلیل شیب زیاد در این محدوده نصب و لکه گیری آسفالت مجموعه صورت گرفت.

وی یادآور شد: همچنین اطلاع رسانی لازم در قالب بنرها و بروشورها انجام شد و از امروز که مصادف با روز طبیعت است، ورود مردم با خودروها به تفرجگاه برای اولین بار را شاهد هستیم. 

شهردار منطقه ۱۵ درباره اجرای فاز دوم این مجموعه بیان کرد: بخش عمده ای از زیرساخت‌های روشنایی مجموعه انجام شده ولی انشعاب برق آن باقی مانده که برای فاز دوم انجام خواهد شد تا تفرجگاه برای زمان‌های تاریکی هوا  مهیاتر شود و ایمنی آن افزایش یابد؛ در واقع یکی از پروژه های مهم منطقه ۱۵ که بودجه آن نیز تخصیص داده شده، توسعه، تکمیل و تجهیز زیرساخت های اساسی تفرجگاه است تا محیط را برای مردم منطقه به ویژه محله های مسگرآباد و مسعودیه که در مجاورت این مجموعه قرار دارند آماده کنیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.