×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حداکثر تخصیص اعتبار را با وجود محدودیت منابع به حمل و نقل عمومی دادیم

به گزارش شهر، پیروز حناچی شهردار تهران، در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه های متروی مرزداران و اقدسیه در جمع خبرنگاران درباره چگونگی رسیدن به راندمان ۱۴۴ درصدی عملکرد مترو در چهار سال گذشته گفت: محصول نهایی فعالیت مترو در این مدت محدود بهره برداری از ۳۰ ایستگاه مترو تا انتهای دوره و اضافه شدن چهل کیلومتر خطوط بهره برداری است.

او افزود: امروز ایستگاه اقدسیه آخرین ایستگاه در خط سه بود که به بهره برداری رسید و ایستگاه مرزداران هم در خط شش افتتاح شد. تلاش این بوده است که علی رغم همه منابع محدود با اختصاص حداکثر ظرفیت ممکن به حمل و نقل عمومی و مترو، خدمتی درخور و شایسته مردم کشورمان ارائه کنیم.

ایستگاه مرزداران در خط شش مترو نزدیک تقاطع بزرگراه یادگار امام با خیابان مرزداران قرار دارد و شهروندانی که سوار این قطار شوند می توانند به سمت خیابان کوهسار در شمال غرب شهر و یا به سمت شاه عبدالعظیم در جنوب تهران مسافرت کنند.

ایستگاه اقدسیه به عنوان آخرین ایستگاه بهره برداری شده از این خط هم در محله اقدسیه در شمال شرق تهران قرار دارد و مسافرانی که وارد این ایستگاه شوند می توانند تا شهرک قائم در شمال شرق یا ایستگاه آزادگان در جنوب غرب شهر سفر کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.