×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دو هفته قبل درباره سفر تاجیکستان به شورا نامه زده بودیم/ عملکرد شهرداری نشان داده همیشه به شورا پاسخگوست

به گزارش خبرنگار شهر، لطف الله فروزنده در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در واکنش به تذکر ناصر امانی عضو شورای شهر مبنی بر  اینکه شورای شهر از چند و چون نقش شهرداری تهران از نهضت ملی مسکن خبر ندارد و همچنین از سفر زاکانی شهردار تهران به تاجیکستان بی خبر بوده است، گفت: برای سفر ۲ هفته قبل به رئیس شورای شهر تهران نامه زدیم که نماینده ای از سوی شورای شهر برای همراهی هیات ایران به تاجیکستان معرفی کنند که نهایتا آقای سروری معرفی شد.

وی گفت: درباره محتوی سفر تاجیکستان نیز در جلسه قبلی شورای شهر مطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به صحن آمد که گزارش را ارائه دهد اما به دلیل فشردگی دستور جلسات ممکن نشد.

چمران خطاب به فروزنده اظهار کرد: این گزارش را شهردار باید ارائه کنند. هم درباره جهاد مسکن، هم سفر تاجیکستان و هم طرح استقبال از نوروز به شورا باید ارائه گزارش داشته باشند.

 معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران نیز در ادامه گفت: شهردار تهران برای اولین بار تا آخرین ساعات برای بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ در جلسه شورا حضور داشت و این رویکرد به این معناست که ما مقید و معتقدیم شورا بالای سر ما و سیاسگذار ماست و هر عملکردی در شهر مربوط به تصمیمات مشترک شورای شهر و شهرداری است و هر موقع اراده کردید و دعوت شد شهردار به شورا می آید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.