×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

استعدادیابی را در مناطق روستایی و عشایری جدی بگیریم

به گزارش روستانیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع ۲۰۰۰ بسته ورزشی بازی‌های بومی محلی به دوهزار پایگاه مقاومت بسیج سپاه و افتتاح زمین چمن بزرگ شهید مسعود استکی سپاه استان اصفهان به مناسبت عید مبعث اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های خوبی که نیروهای مسلح و بسیج  آن است که اماکن، تجهیزات و مکان‌های ورزشی‌ خود را می‌توانند در اختیار عموم قرار دهند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی که درگیر کرونا هستیم، ترغیب، تهییج و تقویت روحیه شادابی و نشاط باید در میان آحاد مختلف مردم پیاده شود،افزود: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا اوقات فراغت جوانان به ویژه در شرایطی که مدارس تعطیل است تکمیل  و در راستای آن امکانی فراهم شود تا بتوانند از طریق استعدادیابی در مناطق مختلف و در مناطق کمتربرخوردار که امکانات ورزشی و تجهیزات به اندازه کافی وجود ندارد با راه‌اندازی ظرفیت‌های مختلف و بازی‌های بومی محلی نخبه‌های ورزشی مستعد شناسایی شوند. البته جا دارد از زحمات فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند تشکر ویژه ای داشته باشیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان آنکه امیدواریم بتوانیم تیم‌ها و مسابقات ورزشی بومی و محلی را در روستاها، شهرستان‌ها، استان‌ها و حتی سطح ملی برگزار کنیم، بیان کرد: با این کار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف به اهتزاز در می‌آید. این حرکت حاصل مشارکت، همکاری، هماهنگی و تعاون دستگاه‌های مختلف بود که امروز برای نخستین بار دوهزار بسته و تجهیزات ورزشی بومی و محلی در اختیار پایگاه‌ها، مناطق روستایی و کم برخوردار قرار می‌گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.