×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

درجه ۱۰۴ دهیاری استان کرمانشاه ارتقا یافت

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی قربانی ضمن اعلام این خبر افزود، در صد و بیست و چهارمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها که در معاونت امور دهیاریها تشکیل شد،‌ مدارک مربوط به دهیاری‌های متقاضی استان کرمانشاه بررسی و ۱۰۴ دهیاری ارتقا درجه یافت.
 
وی با بیان اینکه هر دهیاری از درجه یک تا شش درجه‌بندی می‌شود به درجه بندی ۹۱ درصد از دهیاری‌های استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۸۴.۵ درصد از دهیاری‌های این استان دارای درجات یک و دو، ۱۴درصد دارای درجات  سه و چهار و ۱.۵ درصد دارای درجه ۵ و ۶ می‌باشند.
 
قربانی اضافه کرد: تاکنون تعداد ۳۴ هزار و ۶۲۲ دهیاری از مجموع ۳۷ هزار و ۳۹۵ دهیاری دارای مجوز کشور، درجه‌بندی شده‌اند که ۹۲.۵ درصد از دهیاری‌های کل کشور را شامل می‌شود.
 
وی ادامه داد: ۲۴.۵ درصد از دهیاری‌های کشور دارای درجه یک، ۴۲درصد درای درجه دو و ۱۵.۵درصد دارای درجه  می باشند و درجه ۹.۵ درصد از دهیاریها چهار، درجه ۶.۵ درصد پنج بوده و درجه ۲درصد شش می‌باشند.
 
قربانی در پایان یادآور شد: استانداری‌ها باید فهرست دهیاری‌های واجد شرایط خود را جهت تعیین و یا ارتقا درجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی، هرچه سریعتر احصاء نموده و به معاونت امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند. 
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.