×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

زمان‌بندی ۱۸ ماهه برای حل مشکل پرونده‌های فاقد پروانه منطقه ۲۲

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری در حاشیه برگزاری چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران و در خصوص پرونده‌های فاقد پروانه ساختمانی منطقه ۲۲ گفت: در این جلسه مهم‌ترین موضوعی که در دستور کار داشتیم، پرونده‌های فاقد پروانه بود که سال‌ها مانده بود و حدود ۱۰۰ هزار نفر سال‌ها بلاتکلیف مانده بودند.

نایب رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در خصوص این موضوع تا ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته جلسه فوق‌العاده داشتیم و بررسی دقیقی صورت گرفت. تلاش ما بر این بود که حقوق عمومی و خصوصی دچار اضرار نشود.

وی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های خوب این جلسه این بود که پرونده به پرونده موضوع مورد بررسی قرار گیرد تا یک تصمیم کاملاً یک کلام نگیریم و بتوانیم بر اساس هر پرونده تصمیم گرفته شود و تکلیف این ۲۰۰ و اندی پروانه را بتوانیم مشخص کنیم.

سروری عنوان کرد: طی زمان‌بندی ۱۸ ماهه‌ای فکر می‌کنیم که این موضوع تعیین تکلیف شود و ما شاهد حل یکی از معضلاتی بودیم که مردم به شدت نسبت به آن در چند سال گذشته معترض بودند و شورای ششم بالاخره این موضوع را تعیین تکلیف کرد و این یکی از اقدامات خوبی است که هم برای شهر و هم برای شهروندان مناسب است.

نایب رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد: یکی از تبصره‌هایی که در این لایحه گنجانده شد که اعضای شورا نیز نسبت به آن تاکید داشتند، این بود که ما با نگاه اولویت‌دار نسبت به سرانه‌های منطقه ۲۲ با رشد جمعیتی که دارد توجه شود و منابع حاصل از این مصوبه با اولویت در منطقه ۲۲ برای تأمین سرانه‌ها در نظر گرفته شود.

وی در پایان بیان کرد: علاوه بر آن، از منابع حاصل، برای تأمین کمبود سرانه‌های موجود در منطقه ۲۲ اختصاص پیدا خواهد کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.