×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اگر مردم میدان‌دار عرصه‌ها باشند، جامعه اسلامی موفقی خواهیم بود

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، داود گودرزی با همراهی یعقوب هوشیار شهردار و معاونین منطقه ۱۸ ضمن بازدید میدانی چند ساعته از سطح منطقه، از روند اجرایی پروژه های عمرانی و شاخص همچون باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگراه شهید بروجردی، بلوار ۴۵ متری بهار، کارگاه مبلمان شهری، شن و ماسه خلیج فارس (فربت)، بازار آهن شادآباد، قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران و … بازدید کردند.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران واقع در محله نوروزآباد منطقه ۱۸ گفت: هرچقدر به سمت کارهای مردمی برویم و اجتماع محور مدیریت کنیم به حکومت دینی نزدیکتر هستیم، همانطور که در انقلاب مردم همه کاره بودند اکنون نیز باید با کمک مردم کشور را بسازیم؛ حکومت دینی یعنی حکومتی که برخاسته از مردم است و برای مردم خدمت می کند.

گودرزی اضافه کرد: مطمئن باشید تنها اگر درحوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ، امنیتی و اقتصادی  مردم میدان دار اصلی بشوند و مسئولین مسیر پیشرفت را تسهیل کنند، جامعه اسلامی موفقی هستیم.

وی در پایان تاکید کرد:  همه ما باید در امر به معروف و نهی از منکر و در راه کار خیر و کمک رسانی پیش قدم باشیم . مسئولان با پیروی از صحبت های حضرت امام (ره ) و رهبر انقلاب و با اخذ نظر و تذکرات مردمی باید بتوانند خدمتگزار صدیق جامعه اسلامی باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.