×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تکمیل مسیرهای دسترسی بزرگراه شهید همدانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: مسیرهای دسترسی به شهرک الهیه و خیابان کرمانشاه به طول حدود یک کیلومتر شامل یک مسیر کندرو و ۲ راست گرد شرق به شمال و شمال به غرب به انضمام بخشی از شمال خیابان کرمانشاه به طول ۴۰۰ متر وارد مرحله اجرای عملیات روسازی شده و سایر اقدامات تکمیلی از قبیل نصب هندریل ها و پیاده روسازی طبق برنامه ادامه دارد.

وی در تشریح سایر اقدامات در حال اجرا در این پروژه، از تکمیل عملیات احداث دیوار حائل شهرک مروارید شهر در جبهه شرقی خبر داد و گفت: عملیات سنگ ریزی، تسمه گذاری و اجرای پنل‌های پیش ساخته در جبهه غربی پروژه ادامه دارد.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در حالی که عملیات زیرسازی مسیر زیرگذر پل اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی تا محدوده پادگان شهید محمدی به همراه عملیات احداث دیوارهای پیش ساخته بتنی این پادگان به اتمام رسیده است، تلاش برای روسازی مسیرهای یادشده به زودی آغاز خواهد شد.

گفتنی است پروژه احداث بزرگراه شهید حسین همدانی (ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم) در بخش حدفاصل تقاطع آزادراه آزادگان تا بزرگراه و جاده مخصوص تهران- کرج به همراه تونل شهدای غزه، مردادماه سال ۱۳۹۶ مورد بهره برداری قرار گرفت. اقدامات باقی مانده این پروژه شامل اجرای مسیرهای کندرو و دسترسی‌های محلی، راستگردها و دیوارهای حائل باند شمال این بزرگراه که عمدتاً مربوط به بخش حدفاصل تونل شهدای غزه تا تقاطع‌های غیر همسطح کاروانسرا سنگی است، از تابستان سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و پیش بینی می‌شود بهار امسال به سرانجام برسد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.