×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برگزاری دومین رویداد ادبی «تهران به روایت دختران»

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، با هدف شناخت و فهم دغدغه‌ها و نیازهای دختران نوجوان و خانواده‌های آنان و همچنین به منظور برنامه‌ریزی برای این گروه سنی (۱۲ تا ۱۸سال) مهلت پذیرش آثار دومین رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» با هدف «بورسیه نویسندگان نوجوان»، تا بیستم مهرماه تمدید شد.

این طرح که ذیل عنوان مجموعه پروژه‌های طرح «هزار امید» معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران قرار گرفته، در نظر دارد تا علاوه بر کشف و پرورش استعدادهای ادبی میان دختران نوجوان تهران به ارزیابی و تحلیل وضعیت موجود زندگی دختران و خانواده‌های آنان در شهر تهران بپردازد.

افراد برگزیده ابتدا در کارگاه‌های آموزشی داستان‌نویسی حضوری شرکت خواهند کرد و پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف آثارشان و بر اساس علایقشان به ژانرهای مختلف، در کلاس‌های پیشرفته داستان‌نویسی زیر نظر اساتید و پیشکسوتان صاحبنام، حضور خواهند یافت. آثار برگزیده در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید، ضمن اینکه همه شرکت‌کنندگانی که نسبت به ارسال آثار خود در این فراخوان مشارکت کرده‌اند، عضو باشگاه نویسندگان نوجوان خواهند شد.

گفتنی است، در پایان نخستین رویداد ادبی «تهران به روایت دختران»که سال گذشته برگزار شد،  ۳۵۰اثر ثبت و بیش از ۱۸۰ نوجوان مستعد در مرحله اول شناسایی شدند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.