×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهره‌‏مندی فرزندان زنان سرپرست خانوار از خدمات «انتخاب رشته دانشگاهی»

فرزندان زنان سرپرست خانوار و شهروندان کم‎برخوردار در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران از خدمات «انتخاب رشته دانشگاهی» بهره‌‏مند شدند.

 معاونت توانمندسازی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در راستای ماموریت و شرح وظایف خود، شرایط بهر‎ه‏‌مندی ۴۸ نفر از فرزندان زنان سرپرست خانوار و شهروندان کم‏‌برخوردار از امکانات انتخاب رشته صحیح دانشگاهی را مهیا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، با هدف افزایش آگاهی دانش‌آموزان پایه دوازدهم برای مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری همزمان با اعلام نتایج کنکور دانشگاه‎ها و با همکاری موسسه جبهه بانوان انقلابی، کارگاه دو روزه‎ای با عنوان «انتخاب رشته کنکور سراسری» برای آن دسته ازفرزندان زنان سرپرست خانوار عضو سامانه و شهروندان کم‏‌برخوردار که مشمول انتخاب رشته دانشگاهی شده بودند، برگزار شد که ۱۱پسر و۳۷ دختر تحت پوشش در آن شرکت کردند.این رویداد، شامل برنامه‎هایی از جمله انتقال تجربه از افراد تحصیلکرده در هر رشته،  خودشناسی شغلی برای هر فرد و بررسی علاقه‌مندی‌ها، مشاوره عمومی و مشاوره فردی در نظر گرفته شده بود.

 

هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم

همچنین بنا بر ضرورت و انتخاب مسیر درست تحصیلی، معاونت توانمندسازی اداره کل امور زنان و خانواده برای ۷۶ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش، در دو روز متوالی کارگاه‎های «هدایت تحصیلی» با هدف کمک به دانش‌آموزان پایه نهم جهت انتخاب آگاهانه در رشته تحصیلی و مسیر آینده شغلی و حرفه ای برگزار کرد.۴۶نفر از دختران دانش آموز در روزهای ۲۲ و ۲۳مردادماه و۳۰نفر از پسران دانش‌آموز در روزهای ۲۴و ۲۵مردادماه با حضور در «باغ کتاب» برای ادامه مسیر تحصیلی خود مشاوره شدند. علاوه بر خدمات مشاوره ، بازدید از «باغ علم نوجوان» و تخصیص بن‏های خرید کتاب و لوازم‎التحریر هم بخش دیگری از این برنامه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.